Senaste nytt

Dusch i SAS Lounge Newark?

Flying P

Medlem
Seriöst, efter att jag kollat dina kommentarer så vet jag att du är ett troll, och inte i den bemärkelse som achberg anser.
Bra att veta för kommande diskussioner.
Det är väl vettigare att säga på vilket sätt den är trång. IMHO är den väl rymlig. Har inte behövts trängas någon gång trots mängder av connections via EWR.
 
Herre Gud va känsliga folk var på den här sidan . . eller är det folk som bara är ute och "flyger" på internet och aldrig är ute och flyger i verkligheten ? Trodde denna sida var till för att kommentera flyg och flygplatser och angränsande frågor Inte bråka mellan medlemmar. Min uppfattning är att de flesta flygplatserna i USA när det kommer till vid incheckning säkerhets platser och framförallt vid Gaterna . Många terminaler är lite äldre och då blir det trängre i nutid. Det är väl inget märkvärdigt med att tycka det . Men som sagt Jag tänker inte vara kvar på denna sida Och få skit vad jag tycker Jag klarar mig bra ändå där ute på flyg/flygplatser Tack och adjö
 

palmen

Moderator
Och så håller vi oss till ämnet.
Om någon upplever en flygplats som trång så har han/hon all rätt att uppleva det så, finns inga rätt eller fel i det.
Ska det fortsätta att kommenteras så håll er till ämnet.

//Moderator
 
Herre Gud va känsliga folk var på den här sidan . . eller är det folk som bara är ute och "flyger" på internet och aldrig är ute och flyger i verkligheten ? Trodde denna sida var till för att kommentera flyg och flygplatser och angränsande frågor Inte bråka mellan medlemmar. Min uppfattning är att de flesta flygplatserna i USA när det kommer till vid incheckning säkerhets platser och framförallt vid Gaterna . Många terminaler är lite äldre och då blir det trängre i nutid. Det är väl inget märkvärdigt med att tycka det . Men som sagt Jag tänker inte vara kvar på denna sida Och få skit vad jag tycker Jag klarar mig bra ändå där ute på flyg/flygplatser Tack och adjö
Jag håller med dig om att en del flygplatser i USA kan kännas trånga. Och lyckligtvis brukar diskussionerna här nästan uteslutande vara både trevliga och lättsamma, du hade en smula otur första gången bara med vem som gjorde inlägg, utan att nämna någon särskild :)
 

Patrick

Medlem
Hej!
Flyger SK EWR-CPH sent ikväll och skulle vilja duscha innan. Finns det fortfarande inga möjligheter i terminal B?
 
Toppen