Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

VonMögen

Medlem
Det ligger nog lite i det som skrivits, dvs att man inte kan ge bort ett guld på grace/första 3 månaderna på nya EBD perioden. Jag kan återigen ge bort ett guldkort via SAS.se och oktober är fjärde månaden på min Diamondperiod. Happy times.
 

palmen

Moderator
Det ligger nog lite i det som skrivits, dvs att man inte kan ge bort ett guld på grace/första 3 månaderna på nya EBD perioden. Jag kan återigen ge bort ett guldkort via SAS.se och oktober är fjärde månaden på min Diamondperiod. Happy times.
Det stämmer dock inte för mig, oktober är min 4e månad och jag får följande (har inte givit bort något kort detta kvalificeringsår)

Ge bort ett EuroBonus-kort
Hej!
Alla kort i din kvot för denna kvalificeringperiod har redan getts bort.
 

jumbooze

Medlem
Det stämmer dock inte för mig, oktober är min 4e månad och jag får följande (har inte givit bort något kort detta kvalificeringsår)

Ge bort ett EuroBonus-kort
Hej!
Alla kort i din kvot för denna kvalificeringperiod har redan getts bort.
Samma period och jag får möjlighet att ge bort ett guld :D
#sastombola #vinstlott
 

mischadee

Medlem
Hej. Detta har säkert redan besvarats men jag hittar inte. Hur lång tid tar det för den personens status som jag ger bort ett kort till att uppdateras till guld? Går det på direkten eller tar det någon dag. Anledningen till att jag frågar är att den jag vill ge bort till börjar sitt intjäningsår 1 december (en fredag) och hon vill gärna utnyttja loungerna på LHR den 3 december.

Tack
 
Toppen