Senaste nytt

BC.se 5:e Stockholms träff: 2012-08-25 kl. 16 på Monks Wallingatan

Dr. Miles

Expert
Det har gått över en månad från sista BC.se Stockholms träff och jag undrar om det är snart är det dags att ordna en ny träff för liksinnade. :)

Någon föreslog att ha nästa träff på BC.se:s lanseringsdatum 25 aug. 25 aug i år 2012 är på en lördag. Vad tycker ni?

---
Uppdatering: 2012-AUG-20 08:20

Hittils har följande medlemmar visat intresse att delta BC.se Stockholms träff på lördag 25 aug.

AHO
Mikael
Palazzi
agehall
Lonelyflyer
Jonas C
GOTATH
Sakoz
Resenären
Fru Resenären
Malu
doc
JohannesE
Jan Petterson
Kristofer

Kanske kommer:
sembl
nilsson
palmen
gusten
mry
A380*G
nlu
Magino
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Jag har inte tillgång till min kalender för tillfället, men jag är rätt säker på att jag är ledig den helgen (Jag kan ju inte missa ytterligare en träff!)
 

agehall

Medlem
25/8 låter väl som ett bra tillfälle! Jag har inte koll på vad jag ska göra veckan efter, men veckan innan är jag i Oslo.
 

Lonelyflyer

Medlem
Planera BC.se 5:e Stockholms träff

Bra, jag placerar gärna in en helg i Sthlm för att träffa likasinnade :)

Dum fråga, men är det nåt annat event planerat till 1-årsjubileumet ?
 

Jonas C

Medlem
25/8 passar bra för min del, så länge det inte börjar för sent (måste hinna med tåget hem kl 22 :( )
 

Palazzi

Medlem
25/8 passar bra för min del, så länge det inte börjar för sent (måste hinna med tåget hem kl 22 :( )

Denna gäller mig också... I värsta fall kan jag ta sista tåget 23.37, men då kommer jag hem mitt i natten (vore ju iofs inte första gången:p). Swebus (tortyr) går 22.30, men hoppas att jag slipper ta den.
 

GOTATH

Medlem
Som det ser ut för stunden så kan jag komma upp från Göteborg den 25/8 :) Skulle då få en utmärkt möjlighet att testa Blå Tåget!
 
Toppen