Senaste nytt

Söka reda på billigaste SAS biljett med ITA Matrix?

Går det att på något vis söka i ITA Matrix och bara ange att man flyger från ARN, men ingen destination, och att de bara ska söka efter flygningar med SAS för att hitta de billigaste biljetterna som går att finna hos SAS?
 

Jacob

Medlem
Tror jag knappast fungerar. Du vill alltså ha en biljett som kan få gå vart som helst, bara den är så billig som möjligt?
 
Eller om man kan få förslag på milage runs med SK? Så billigt som möjligt och så många kvalificerade flygningar som möjligt är det jag är ute efter. Gärna om det går, en t/r med totalt 8 kvalificerade flygningar, så billigt som möjligt :)
 
Tror jag knappast fungerar. Du vill alltså ha en biljett som kan få gå vart som helst, bara den är så billig som möjligt?

Det var precis det jag var ute efter. Synd att de inte har en sådan funktion. Vore skoj om de fixade en systersida för milage runs / max antal kvalificerade flygningar :)
 

Dr. Miles

Expert
Det var precis det jag var ute efter. Synd att de inte har en sådan funktion. Vore skoj om de fixade en systersida för milage runs / max antal kvalificerade flygningar :)

Umeå-Stockholm/ARN-Oslo-Bryssel enkel kostar runt 1,350 SEK inkl. skatter(SK T klass). Då flyger du 3 SAS sträckor.

Sökning på ITA:

Departing from: UME
SK SK SK
Destination: BRU
 

Gnopps

Medlem
Går det att på något vis söka i ITA Matrix och bara ange att man flyger från ARN, men ingen destination, och att de bara ska söka efter flygningar med SAS för att hitta de billigaste biljetterna som går att finna hos SAS?
Du kan ange en destination och sedan välja att söka på närliggande destationer också. Sök dock bara en vid sökning i taget (ex Paris och alla omkringliggande, sedan Milano och alla omkring, etc) eftersom resultaten blir sämre ju fler destinationer du inkluderar. Det brukar gå att täcka in Europa med ett par sökningar.
 
Toppen