Senaste nytt

Hilton dubbla poäng 1 Sep-31 Dec. Bonus för Diamonds

Maja

Medlem
Samma Diamondbonus som redan nämnts i tråden. Funderar som bäst på var och hur jag får in 4 nätter till mina redan bokade 6 nätter i perioden. Ingen övrig resa inbokad och svårt att få till någon längre ledighet.
 

palmen

Moderator
Då var även jag registrerad, kommer nog bli några stays innan året är slut när man väl säkrat Spire hos IHG
 

Maja

Medlem
Någon som har fått bekräftelse på anmälan till kampanjen förutom registreringsmeddelandet?
Nej, men när jag loggade in på min sida och sedan tryckte på View promotions som är en rubrik högst upp till vänster på sidan så öppnas en ny sida som heter My offers och då fanns det registrerat där. Får just nu ett felmeddelande när jag gick in för att kolla precis igen.
 

Jönsson

Medlem
Nej, men när jag loggade in på min sida och sedan tryckte på View promotions som är en rubrik högst upp till vänster på sidan så öppnas en ny sida som heter My offers och då fanns det registrerat där. Får just nu ett felmeddelande när jag gick in för att kolla precis igen.
Ah nu ser jag registreringen. Hade blockat popups. Ligger registrerad under "My active offers".
 

jerixon

Medlem
Alltså det är så mycket kampanjer nu så det är lite svårt att hålla koll på allt när det kommer till hotellen.
Har just nu 7 nätter bokade så kanske får ihop de 10 som krävs på Hilton för 10k extra poäng, inte för att man får så mycket för det men ändå =)
I våras var det väl triple points om jag inte minns fel på lite olika kedjor och då smaskar det ju till rejält på kontot!
 

Joakim H

Medlem
Lite off-topic kanske men: Drar in drygt 60.000 poäng på nästa Aruba-vistelse i oktober och detta ggr 2 blir drygt 120.000 poäng. Betyder det diamond-status för mig? Ny på Hilton, därav frågan.
 
Toppen