Senaste nytt

Ny rea på gång Qatar Affärsklass.

Homer

Medlem
Då är det ganska snabba ryck som gäller.

Hjälper inte eftersom rean jag nämnde slutade för en månad sedan ;)

Gratis stopover och visum gäller väl konstant numera, även om de inte alltid bjuder på hotell.
Haken är väl att man bara får det en vägen (har jag för mig?)
 

Homer

Medlem
29:e augusti 2016 drog de igång en "Travel Festival" med mkt bra priser bla detta

qatar-jpg.55978
 

mash

Medlem
Något verkar vara på gång nu, jag hittar diverse "Business Promo"-biljetter med Qatar, exempel ARN-AKL för ~20kSEK eller ARN-SIN för 15.5kSEK. Hittar dock ingen sammanställning av aktuella erbjudanden, har inte heller fått något promo-mail än.
 

JensE

Medlem
Något verkar vara på gång nu, jag hittar diverse "Business Promo"-biljetter med Qatar, exempel ARN-AKL för ~20kSEK eller ARN-SIN för 15.5kSEK. Hittar dock ingen sammanställning av aktuella erbjudanden, har inte heller fått något promo-mail än.
Från mailet
Flight offers from Stockholm
Auckland
Economy Class from 7,149 SEK
Business Class from 20,499 SEK
Bangkok
Economy Class from 4,949 SEK
Business Class from 21,049 SEK
Colombo
Economy Class from 5,599 SEK
Business Class from 24,199 SEK
Cape Town
Economy Class from 6,199 SEK
Business Class from 19,199 SEK
Bali
Economy Class from 6,399 SEK
Business Class from 25,749 SEK
Maldives
Economy Class from 5,599 SEK
Business Class from 27,049 SEK
 

jerk

Medlem
Thailand är populärt nu! Det vet dom och sätter priser därefter. Själv så har jag nästan dagligen sökt Qatar-Bangkok ToR. Har börjat gett upp nu eftersom priserna ligger kring 20000kr! När jag börja söka i mars på avgånger låg business på 14000kr! I somras 16000-18000kr! Så jag hoppas det blir nån rajd snart! annars flyger jag med Turkish el Etihad
 

Homer

Medlem
Thailand är populärt nu! Det vet dom och sätter priser därefter. Själv så har jag nästan dagligen sökt Qatar-Bangkok ToR. Har börjat gett upp nu eftersom priserna ligger kring 20000kr! När jag börja söka i mars på avgånger låg business på 14000kr! I somras 16000-18000kr! Så jag hoppas det blir nån rajd snart! annars flyger jag med Turkish el Etihad


Finnair säljer ju Thailand för 12-13.000kr ständigt och jämt, nu t.ex
[Business class] Sverige-Asien T/R, Finnair, från 12.900 SEK inkl. skatter | Sida 4 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Jag gissar att behovet av flygningar mellan Mellanöstern-Bangkok är ganska hög jämfört med mellan Europa-Bangkok.
Emirates Business class biljett kostar också ca 20.000 SEK inkl. skatter medan Turkish Airlines säljer Stockholm-Bangkok T/R för ca 12.000 - 13.000 SEK inkl. skatter året runt.
 
Toppen