Senaste nytt

Air Canada 787-9 Toronto - Los Angeles (YYZ-LAX)

Mycket trevlig rapport, tack som delar med dig. Jag har åkt Air Canada business på B787 en gång till CPH och det var en trevlig upplevelse: jag sov i 6t

Jag tror du åkte BOS-YYZ samma dagar som mig. Hemsk upplevelse med massor av förseningar samt Air Canada i Boston är inte roligt. Kommer jag undvika om möjligt igen.
Japp stämmer nog, var totalt caos och då skulle vi ändå bara droppa väskan men var ändå tvugna att vänta i kön där nästan alla skulle ombokas. Men vi hade tur som bara fick en liten försening på någon timme och kom fram till YYZ ialla fall.

Vi kommer också försöka undvika BOS-YYZ igen. Det lilla väntrummet för 3 bryggor som dom använde var ju ett skämt :eek:
 

spritfet

Medlem
Trevlig rapport! Flög själv Air Canada FRA-YYZ B777 och YYZ-ZRH B787 för ett par veckor sedan. Delar tyvärr inte din entusiasm om Air Canada fullt ut; maten och stolen gillade jag men service och Champagne var inget vidare.

Håller med, business check-in på YYZ var otydligt samt i mitt fall var fast track rätt kass då alla med special needs gick i samma kö.
 
Trevlig rapport! Flög själv Air Canada FRA-YYZ B777 och YYZ-ZRH B787 för ett par veckor sedan. Delar tyvärr inte din entusiasm om Air Canada fullt ut; maten och stolen gillade jag men service och Champagne var inget vidare.

Håller med, business check-in på YYZ var otydligt samt i mitt fall var fast track rätt kass då alla med special needs gick i samma kö.
Okej, ja servicen kan ju diffa en del beroende vilka personer som jobbar och dagsform. Vi dricker ju inte champagne så det lägger jag inte så stor vikt vid hur den är. Då är själva platsen och maten viktigare för mig.
 

spritfet

Medlem
Okej, ja servicen kan ju diffa en del beroende vilka personer som jobbar och dagsform. Vi dricker ju inte champagne så det lägger jag inte så stor vikt vid hur den är. Då är själva platsen och maten viktigare för mig.
För ditt ändamål, YYZ-LAX, har jag svårt att tänka mig att det finns bättre val än Air Canada 787 men i mitt fall, Europa-Kanada, kommer jag testa något annat i framtiden.
 
Toppen