Senaste nytt

Sofitel Water Tower i Chicago - uppgradering

Bryant

Medlem
Checkade in på Sofitel Water Tower i Chicago igår och som platina medlem hade jag höga förväntningar. Alldeles för höga.. Ingen uppgradering men vi hamnade på våning 32 vilket var högst upp. Jag frågade om uppgradering men fick svaret att hotellet var utsålt (kunde dock boka sviter online för de aktuella datumen). Jag skulle återkomma på tisdag så skulle de se vad de kunde göra. Rummet var väldigt fint och underbar utsikt. Nästa morgon innan frukost hörde jag mig för om det fanns några sviter. Det fanns det och vi blev flyttade till en. På våning 9 .. Inte alls någon lake view.. Men rummet var större och fortfarande fräscht. Är dock lite besviken för våning 9 av 32 och att vi inte fick någon välkomst present :). Jag vet, vi har blivit alldeles för bortskämda tidigare och jag har egentligen ingen anledning att gnälla. Men jag tror ni förstår mig :)
 

gusten

Medlem
Det är ju det fina med BC - här blir vi udda och bortskämda resenärer förstådda. Just här finns det förståelse för det lidande du utsatts för. :cool:

Vi är inte bortskämda alls - bara lite mer medvetna än genomsnittet!
 

erhel

Medlem
Jag lider med dig. Sist jag bodde på Sofitel (London St James) med platinum renderade det i uppgradering, choklad och mineralvatten på rummet och två drinkar i baren. Plus den bästa service jag fått på ett hotel någonsin.

Som gusten säger; om inte vi förstår, vem förstår...
 
Toppen