Senaste nytt

BC.se Medlemsgeografi: Var finns vi?

Axelzon

Medlem
Hej BC,

Förmodligen ganska enkelt för redaktionen att dra en rapport. Men var är vi medlemmar lokaliserade globalt?

ARN, GOT, CPH, AMS, LHR, JFK, NRT, PVG etc. etc..

Själv så blir det en uppdatering from. i höst då jag bosätter mig i Shanghai, och kommer således resa betydligt
mer intra Asia än tidigare.

Vore kul att veta var kollegorna finns och hur många per "marknad"...

Går det att göra en analys?

Vore lite kul att ha en BC träff i Shanghai (SHA/PVG) innan nyår ;)
 

David

Medlem
Och jag flyttar åt andra hållet, Chongqing-Göteborg. Kommer dock bli spännande att resa mer i Europa - kanke inte alltid map. flygningar men många resmål jag sedan tidigare inte besökt. Får väl även se till att åka lite västerut.
 

pep

Medlem
God ide, Axelzon! Jeg bor f.eks. 70% i Hue (Vietnam) og ellers i CPH. Let at lave et kort/statistik ud fra medlemsprofilerne - forudsat, at de er opdaterede. Men hvem skal goere det? Traeff i Shanghai? Der er jo WorldAirlineRoadRacing i nabobyen Quingdao her til September se World Airline Road Race HomepageWARR Home Page
 

Dr. Miles

Expert
Last edited:

Palazzi

Medlem
Jag som är skyldig till BGY (står även i min profil). Kommer dock befinna mig i Stockholm t.om Feb 2013 då jag troligen förflyttas till Italien igen. Nu under sommaren är jag i Västerås och hälsar på familj och barndomskamrater.
 

Dr. Miles

Expert
Det finns också en tråd där bjornstrom skrev om vilka länder BC.se får besök ifrån.
Det betyder inte att t ex många BC.se bor i Thailand, men det ger en del indikation.
 
Toppen