Hej!
Jag undrar om ni har någon erfarenhet på hur lång tid det tar för Lufthansa att återkomma när man reklamerat en resa enligt EU 261/2004? Brukar LH vara krångliga (á la Norwegian) eller lite mer tillmötesgående som SAS?
Tack.
Hej!
Jag undrar om ni har någon erfarenhet på hur lång tid det tar för Lufthansa att återkomma när man reklamerat en resa enligt EU 261/2004? Brukar LH vara krångliga (á la Norwegian) eller lite mer tillmötesgående som SAS?
Tack.
Om du har redan ett Feedback ID nummer, kan du skicka e-mail till: customer.relations@lufthansa.com och hänvisa till Feedback ID numret.Har skickat in ett ärende om ersättning. Har ingen lust att vänta i 2 månader på svar så undrar om man kan snabba upp det hela på nåt sätt. Tyvärr har de ju inget telefonnummer till supporten..Så enda är väl att fortsätta skicka påminnelsemail.....
tack, ska se om det händer nåt nuOm du har redan ett Feedback ID nummer, kan du skicka e-mail till: customer.relations@lufthansa.com och hänvisa till Feedback ID numret.
Finns det någon annan mail om ärendet rör första klass ? Jag mailade om att min IFE inte fungerade ingenting svar på 2 veckor , skickade igen då svarade dom på 10 min och tackade för synpunkter och beklagade att den inte funkade - inte ett ord om ersättning mm