Senaste nytt

Barcelona till Santiago; Billigt & många poäng till Eurobonus

Palazzi

Medlem
SYDCommuter har lyckats få SAS (ännu ej publicerade) intjäningstabeller för de nya Star Alliance medlemmarna Avianca/Taca & Copa. Man kan definitivt påstå att det ser mycket lovande ut! :)
Länk till inlägg: http://www.businessclass.se/star-al...eland-o-m-idag-2012-jun-21-a-2.html#post64195

Bolaget Avianca är för tillfället det enda av dessa bolag som erbjuder flygningar mellan Europa & den Sydamerikanska kontinenten. Flygningar sker mellan huben i Bogota till Madrid och Barcelona.

Här har jag hittat en trevlig fare:
Exempel: BCN-BOG-SCL T/R 5-13 mars 2013, 8.800SEK


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Flygningen bokas i P som ger 100% till Eurobonus.

Totala intjäningen blir 15.842 miles som EBB.
 
Last edited:

Roger J

Medlem
Jag försökte boka award hos Eurobonus på Copa, men det verkar inte fungera ännu tyvärr. Copa är perfekt för oss som gärna reser till Västindien, har saknats.
 

Roger J

Medlem
Har fått besked från SAS att Copa ska gå bra att boka på award nu. De har 5 dagliga till Havanna, mycket bra.
Copa ägs väl av Continental/United? Inredningen ser identisk ut med Continentals 737 i alla fall. Samt att målningen av planen är Continental (typ). Jag trodde amerikanska företag inte fick tjäna pengar på affärer med Kuba inblandat... Ska bli kul att prova dem i alla fall.
 
Toppen