Senaste nytt

750 poäng för 74 Skr med möjlighet till fler.

Ubbe

Medlem
Hej gott folk.
Tänkte det var dags för en liten poängshopping tråd igen. Nu är det linsfack som är på gång :cool:

kort guide:
Gå till siten

Välj Sommar2012 aa1.jpg

sen välj LensWay aaa1.jpg

3 dubbla poäng för ett köp a1.jpg

välj linsvätskor 3.jpg

sortera på pris och välj 1.jpg

välj faktura 2.jpg

Ok nu är du berättigad till 750 poäng. Fakturan betalar du med ditt Diners via Billhop

Väljer du istället att betala med ditt Eurobonus Mastercard så får du där några poäng extra och betalar du sedan den fakturan med Diners på Billhop så trillar det in några fler. Linsfack är en bra gåva... :)

Enjoy Ubbe
 
Stiligt! Men...
Efter att jag loggat in på EB så står det ingenting om mina uppgifter på lensway. Är det normalt eller har jag gjort fel någonstans?
/G
 
Härligt, tack för ett bra tips! Kan man repetera beställningen måntro? Ett köp med VISA, ett med MasterCard, ett med faktura osv. Har inte läst att det är otillåtet någonstans.
 

palmen

Moderator
Man kan även välja liten flaska med linsvätska från ReNu för 29 kronor. Bättre värde för mig som har linser, dessa case för förvaring har man ju redan en hel del av.
60 ml flaskan är perfekt att ha med när man är ute och flyger, kan förvaras i handbagaget.
 
  • Gilla
Reactions: WBX

Ubbe

Medlem
Du får göra hur många beställningar du vill. Du behöver inte variera betalsätt eller till vem du vill ha leveransen..
 

henrik l

Medlem
Lysande tips. Har just lagt en beställning på linsvätska till frun för 94 kr. Sen behövde hon något mer:) Förklarade att vi tar det i nästa beställning och lovade dessutom att betala frakten när hon konstaterade att priset var det samma som på apoteket:D
 

Palazzi

Medlem
Tackar!
Jag har slutat använda mitt Eurobonuskort och tänkte bränna kvarvarande poäng.. Dock saknades det några poäng för att ta ut den resa jag tänkt mig. Nu löste det sig! :cool:
 
Toppen