Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Andreas.Net

Medlem
Fick precis hem extrakortet som jag beställt åt min fru, en sak som jag tycker är lite konstig är att det är mitt namn på kortet, borde det inte vara min frus namn ?
 

Magnusfp

Medlem
Fick precis hem extrakortet som jag beställt åt min fru, en sak som jag tycker är lite konstig är att det är mitt namn på kortet, borde det inte vara min frus namn ?
Då låter det som att det blivit fel någonstans. Vi har haft både pointearner på vanliga MC och nu även på Premium och båda är personliga och stått med min frus namn.
 
Fick precis hem extrakortet som jag beställt åt min fru, en sak som jag tycker är lite konstig är att det är mitt namn på kortet, borde det inte vara min frus namn ?

Då låter det som att det blivit fel någonstans. Vi har haft både pointearner på vanliga MC och nu även på Premium och båda är personliga och stått med min frus namn.

Japp, det borde stå fruns namn på kortet.
 

Kimpe

Medlem
Fick mitt kort idag. Kortets utgångsdatum är extremt kort, 07/17.
Det känns lite knepigt får jag säga. Någon annan som upplevt liknande?
 

Hachans

Medlem
Fick mitt kort idag. Kortets utgångsdatum är extremt kort, 07/17.
Det känns lite knepigt får jag säga. Någon annan som upplevt liknande?

Om du kollar på när ditt Eurobonuskort går ut får du nog svaret på varför tiden ser ut så... Knöligt möjligen, men det sammanfaller!
 

Tonton

Medlem
Möjligtvis en liten OT-fråga men försöker ändå!

Jag vill redan nu, innan första fakturan kommit, betala av min räkning (Måste konstant göra detta då jag har relativt lågt kreditutrymme). I och med att första fakturan ej kommit ännu så har jag inte fått något OCR-nummer. Kan jag använda OCR-nummret jag hade på mitt tidigare Eurobonus Mastercard? Jobbar sent hela veckan och har inte kommit från för att ringa kundtjänst tyvärr.
 

ekf

Medlem
Möjligtvis en liten OT-fråga men försöker ändå!

Jag vill redan nu, innan första fakturan kommit, betala av min räkning (Måste konstant göra detta då jag har relativt lågt kreditutrymme). I och med att första fakturan ej kommit ännu så har jag inte fått något OCR-nummer. Kan jag använda OCR-nummret jag hade på mitt tidigare Eurobonus Mastercard? Jobbar sent hela veckan och har inte kommit från för att ringa kundtjänst tyvärr.
Det är nytt kontonummer för det nya kortet, så det är nog viss risk att det strular. Jag skulle rekommendera att beräkna kontrollsiffran du behöver istället, ocr i detta fall är kontonummer plus kontrollsiffra.
SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 baspoäng per månad | Sida 70 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

pswe

Medlem
Möjligtvis en liten OT-fråga men försöker ändå!

Jag vill redan nu, innan första fakturan kommit, betala av min räkning (Måste konstant göra detta då jag har relativt lågt kreditutrymme). I och med att första fakturan ej kommit ännu så har jag inte fått något OCR-nummer. Kan jag använda OCR-nummret jag hade på mitt tidigare Eurobonus Mastercard? Jobbar sent hela veckan och har inte kommit från för att ringa kundtjänst tyvärr.
Kräver fakturan OCR eller kan du skicka meddelande i betalningsdialogen? Om det går så skicka ditt personnummer så kommer det lösa sig.
 
Möjligtvis en liten OT-fråga men försöker ändå!

Jag vill redan nu, innan första fakturan kommit, betala av min räkning (Måste konstant göra detta då jag har relativt lågt kreditutrymme). I och med att första fakturan ej kommit ännu så har jag inte fått något OCR-nummer. Kan jag använda OCR-nummret jag hade på mitt tidigare Eurobonus Mastercard? Jobbar sent hela veckan och har inte kommit från för att ringa kundtjänst tyvärr.
Ring till Mastercard och fråga om OCR, det känns lättast och det blir minst strul.
 
Toppen