Senaste nytt

Paris Air Show 2017, Le Bourget: 23-25 June 2017. Åker ni?

Dr. Miles

Expert
Det här året Paris Air Show för allmänheten ska vara öppet mellan fredag 23 - söndag 25 juni.

Dates and times - SIAE 2017



Frankrike är ett märkligt land.
Tre medvetna resenärer @011430121, @doc och jag kunde inte hitta Le Bourget när vi var där för 4 år sedan.

Paris Air Show, Le Bourget: 17-23 June 2013. Åker ni? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Tåget stannade på någon station i förorten och vi blev utestängda. Vi kom ut från stationen men ingen visste om ersättningsbuss eller buss till Le Bourget.

Vägen hem från Le Bourget gick inte så bra heller.
Jag köpte bussbiljetter som inte gällde på deras bussar. Underligt.


Trots detta och mitt i Midsommarfirandet, om någon törs att resa till Paris Air Show i år, får ni gärna posta här. :)

Det finns Air France biljett med utresa från Stockholm på fredag kväll och lördag natt hemåt för ca 1.900 SEK inkl. skatter.
Screenshot20170104 05 AF.png
 

AxelB

Medlem
Nu börjar det dra ihop sig, jag funderar på att gå den 23:e. Befinner mig redan i Frankrike men det verkar inte vara helt smärtfritt att ta sig dit, svindyrt att åka tåg inom landet med SNCF. Har att välja mellan bil som tar tre timmar en väg eller tåg som tar knappa två timmar härifrån Bourgogne där jag är för tillfället.
 
Toppen