Senaste nytt

Söker lyxhotell i New York - 3000-5000 kr/natt, tips?

Olsson91

Medlem
RESERVATION DETAILS (Confirmation Number: **************) Confirmed Add to Calendar Print

The New York Palace Hotel
455 Madison Avenue New York, NY 10022 United States
1-212-8887000
1-212-3036000 (Fax)
info@nypalace.com
Check-in Friday, October 18, 2013
Check-Out Thursday, October 24, 2013
Rooms 1 | Guests 2
Total USD 3,594.00
Excluding Taxes & Fees
View Price Breakdown
PAYMENT INFORMATION
Payment Type MASTERCARD

Booking Policies
Cancellations: This reservation can not be cancelled. 100% of room and tax deposit are non-refundable.
Bookings: The hotel will not accept any reservations without proper credit card guarantee.

Där fick jag mailet att allt är klart :-D
Nu ska jag bara skriva ner allt i ett fint brev så jag har det redo tills på Söndag :)
 

Elias

Medlem
Hittade ett fint hotell som jag bokade nu via telefon. Blev The New York palace :) Såg riktigt fint ut.
Blev ett Tower king rum :)

Booked Rate
Advanced Purchase Rate
Book 21 or more days in advance and receive 15% off BAR. Not combinable with any other offer.

15% off lockade direkt :)

Vad menas när det är 15% off ? Tar dom pengarna direkt eller ? Ser inget som draget på kortet än nu.

BAR= Best Available Rate
Om man ska hårdra det så kan dem göra det i stort sett när som helst innan incheckningen, vanligtvis nu dem närmaste dagarna eller i närheten av närheten tidsmässigt av när du checkar in.
 

Teddulin

Medlem
Hittade ett fint hotell som jag bokade nu via telefon. Blev The New York palace :) Såg riktigt fint ut.
Blev ett Tower king rum :)

Booked Rate
Advanced Purchase Rate
Book 21 or more days in advance and receive 15% off BAR. Not combinable with any other offer.

15% off lockade direkt :)

Vad menas när det är 15% off ? Tar dom pengarna direkt eller ? Ser inget som draget på kortet än nu.

Bra val av hotell! Tower rummen ger tillträde till en riktigt trevlig lounge med fräsch frukost och en massa goda snacks och smårätter från morgon till kväll. Givetvis finns det öl, vin och diverse spritsorter att välja på också. Kort och gott ett utmärkt hotell med bra läge.
 

jumbooze

Medlem
Vad är nytt på denna front? Söker ett riktigt lyxhotell för en helg i slutet av juli.
Mandarin Oriental 3nätter för 2
Virtuoso?
088e1e365bf7dc7b5dda48ea35efe4cb.jpg
 
Lotte är alltid ett säkert kort (jag har för mig att NY Palace är ett Lotte Hotell), servicen brukar vara toppen, kolla in annes The Mark, lite längre upp på Madison (77e gatan), lugnare, bra kvalitet på både hotell samt restaurant.
 
Toppen