Senaste nytt

Problem med SAS Shopping?

twiggs

Medlem
Hej!

Eftersom det tar måååånga dagar att få svar från kundtjänst så prövar jag här istället, i hopp om att någon kunnig kan hjälpa mig.

Eftersom det är dags att fylla på förrådet med schampo, smink, hudvård och parfymer hemma hos oss så har försökt flera gånger de senaste dagarna att logga in på SAS Shopping, men så fort jag fyllt i alla inloggningsdetaljer så kommer jag till mitt poängsaldo, så långt som vanligt, men jag blir inte vidareskickad från poängsaldosidan tillbaka till shoppingsidan igen. Har försökt att uppdatera sidan, använda annan webbläsare, rensa cahce-minne, historik, cookies... Inget verkar hjälpa.

Har någon mer samma problem och är det någon datorkunnig som vet vad detta kan bero på och hur man i så fall avlöser problemet?

Använder Safari i vanliga fall och Mozilla Firefox som nödlösning, om det spelar någon roll.

/Twiggs :eek:
 

Dr. Miles

Expert
Det händer likadant för mig när jag använder Opera.
Jag användere FireFox när jag ska handla via SAS Shopping.
FYI, jag använder Windows XP.
 

twiggs

Medlem
Ojdå, då är det något fel på sidan.

Jag trodde att det var något problem med min dator, så det var därför jag postade tråden under övrigt. Borde kanske flyttas till SAS-forumet?
 

palmen

Moderator
Försökte komma åt sidan igår men fungerade inte, kör win7 och testade med chrome och firefox men det blev samma fel.
 

Homer

Medlem
Det här poppar upp det har det inte gjort tidigare och jag har inte ändrat något, klickar man på det går den vidare, annars märker jag ingen skillnad.

SAS shopping.jpg
 
Toppen