Senaste nytt

Nyhet: SAS Plus Cubes - ny servering i SAS Plus

pswe

Medlem
Upplevde nya konceptet i plus från min plats i go...det innebar endast en ursäkt att vi i go tyvärr inte hans med idag :(
Viss förståelse då det var morgonflighten från Sturup med 20 rader plus och endast tre crew, men inte bra om det blir situationen framöver. Crew var tydliga med att nya boxen tar längre tid att hantera...
 
De nya lådorna är en bättre matupplevelse på alla plan. Maten är mycket bättre kryddad, och smakerna är mer intressant och sofistikerade. Tyckte dock att själva "unboxingen" var lite bökig.

Mvh,
Gormanden
 

palmen

Moderator
Upplevde nya konceptet i plus från min plats i go...det innebar endast en ursäkt att vi i go tyvärr inte hans med idag :(
Viss förståelse då det var morgonflighten från Sturup med 20 rader plus och endast tre crew, men inte bra om det blir situationen framöver. Crew var tydliga med att nya boxen tar längre tid att hantera...
Förhoppningsvis är detta ett övergående problem tills man börjar bli helt van vid nya konceptet.
 

fcx

Medlem
En trevlig första kontakt med boxen, men visst tar den längre tid att servera än den gamla.

DSC_2792.JPG
 

chazzie

Medlem
Missad lunch vid bytet på ARN igå gav mig möjligheten att i utbyte mot likvida medel prova en box. Jag tyckte det var helt OK, flygning på 2 timmar så det fanns tid att prova i lugn och ro. Så gott som man kan förvänta sig, enkelt att plocka ur plastboxen innuti.
 

DRG

Medlem
Jag måste säga att jag upplever frukosten med den nya boxen som något ohygienisk. Förut fick man ju en duk på bordet men nu saknas denna och servetten är minimal. Det finns liksom ingen stans att lägga brödet annat än på bordet som ju som bekant inte direkt är det renaste stället på jorden.
 
Toppen