Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

chazzie

Medlem
Ni som har nya SAS EuroBonus World Mastercard Premium och är piloter har ni fått 1000 poäng för maj månad?

Inga "månadspoäng" eller 10.000/5000-insättningar heller på sas.se, men de sa till mig att det kunde ta ett tag innan signup-bonusen dök upp...

Jag kan för övrigt meddela att jag inte haft några problem alls att betala med kortet, vare sig i butk eller på nätet, det som testats är AirBnB, Spotify, Netflix, HBO Nordic utöver fysiska butiker/restauranger.

Det problem kring SecureCode, är det att den inte dyker upp fast den borde?
 
Inga "månadspoäng" eller 10.000/5000-insättningar heller på sas.se, men de sa till mig att det kunde ta ett tag innan signup-bonusen dök upp...

Det problem kring SecureCode, är det att den inte dyker upp fast den borde?

Jag har fått månadspoängen in på mitt EB-konto (utan att det syns i account activity, så kolla om du inte fått den ändå utan att du sett att baspoängen ökat med 1000) och 5000 insatta i aktiviteten på MC-sidan. Signupbonusen kommer kanske i samband med deras motsvarande autosweep?

Problemen med SecureCode är att kortet inte godkänns att betala med utan att det står att något är fel och man får försöka med annat kort istället.
 

palmen

Moderator
Kan vi inte skruva fram klockan 12h redan nu? :)
Antar dock att det inte kommer släppas direkt efter midnatt utan snarare någon gång under dagen
 

WongHauw

Medlem
Debiterades ni som är testkaniner direkt den högre Premium-årsavgiften eller ska man betala det i samband med nästa årsavgift?

Om det debiteras direkt får jag nog tänka en gång till innan jag "uppgraderar" till Premium :(
 
Toppen