Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Svante

Medlem
Försökte betala med kortet online i förrgår. Gick inte. Troligen 3D-secure code som spelar ett spratt...
Har dock lyckats tidigare även online...skumt...
 

Dr. Miles

Expert
Försökte betala med kortet online i förrgår. Gick inte. Troligen 3D-secure code som spelar ett spratt...
Har dock lyckats tidigare även online...skumt...
Jag uppmanar alla er som har fått SAS EuroBonus World Mastercard Premium i förväg (testpilot) att anmäla eventuella problem till kundtjänsten skriftligt.

Man kan logga in på saseurobonusmastercard.se sedan klicka på Meddelande.
Där kan ni skicka ett meddelande till deras kundtjänst och rapportera om problemet.

Det var det som de önskade av oss testpiloter. Rapportera något som inte fungerar, var och i vilken situation.
 

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte vem orkar att göra det systematiskt så att det blir lönsamt men det verkar som att de krediterar minst 1 poäng per köp + lika mycket som bonus.

Jag fick 2 SAS EuroBonus poäng för köp av 4 SEK. Dvs 1 poäng per 2 SEK efter dubblapoäng bonusen.

Screenshot20170529 01 MC.png


Kanske någon kan testa det på parkeringsautomater (som man kan betala från 1 SEK)?
 
Jag uppmanar alla er som har fått SAS EuroBonus World Mastercard Premium i förväg (testpilot) att anmäla eventuella problem till kundtjänsten skriftligt.

Man kan logga in på saseurobonusmastercard.se sedan klicka på Meddelande.
Där kan ni skicka ett meddelande till deras kundtjänst och rapportera om problemet.

Det var det som de önskade av oss testpiloter. Rapportera något som inte fungerar, var och i vilken situation.

...vilket jag gjort idag. Har lagt in kortet hos Paypal, men ett köp på ebay i förra veckan (425 GBP) failade. Ser heller inga som helst poäng på Min sida. Har meddelat dem idag så får vi se vad som händer.
 

chazzie

Medlem
Två bokningar på AirBnB fungerade utmärkt i lördags, även att köpa på sas.se gick felfritt för undertecknad.
 
Toppen