agehall
Medlem
Jag åkte en resa med Uber ikväll. Jag hade åkt samma sträcka tidigare i veckan så jag blev något snopen när kvittot visade ett pris som var 240% av vad det var tidigare i veckan. Jag kikade inte jättenoga vad det var för pris som visades i appen före min beställning men jag är 99% säker på att det inte var någon surge pricing.
Vid tidigare (dock sällsynta) problem har jag bara mailat kvittot till support@uber.com men den adressen fungerar inte längre. Det enda jag kunde hitta var att anmäla det som att kvittot ändrats, vilket inte är helt sant.
Finns det verkligen inget vettigt sätt att komma i kontakt med Uber längre och klaga när saker verkar konstiga?
Vid tidigare (dock sällsynta) problem har jag bara mailat kvittot till support@uber.com men den adressen fungerar inte längre. Det enda jag kunde hitta var att anmäla det som att kvittot ändrats, vilket inte är helt sant.
Finns det verkligen inget vettigt sätt att komma i kontakt med Uber längre och klaga när saker verkar konstiga?