Senaste nytt

Nyhet: SAS Plus Cubes - ny servering i SAS Plus

Wendestam

Medlem
Flög precis till Oslo från Arlanda. Skulle inte boxen finnas även på de skandinaviska linjerna? Fick "bara" polarrullen...
 

Terje

Ny medlem
Jeg fløy fra Amsterdam til Oslo idag. Det første jeg la merke til var at purseren nevnte ikke noe om serveringstilbudet for oss i SAS Plus. Tidligere har man sagt noe om serveringstilbudet i SAS Plus og at man kan kjøpe fra sortimentet hvis man reiser i SAS GO. Idag nevnte de bare at for passasjerene i SAS GO kan de kjøpe alt fra menyen. Den grå duken de har lagt på bordet i Plus tidligere er nå borte. Boksen idag inneholdt kald kokt laks. Det er en liten laksebit med skinn og noe grønnsaker. Så fikk man et lite varmt brød i en annen eske. Dette var overstrødd med fenikkelfrø, og dette ble da spredd utover hele bordet. Smør fikk man ikke til brødet. Tidligere kom de og spurte om man ville ha mer brød, men det er det slutt på. Bestikket man fikk i boksen så nærmest ut som barnebestikk. Det var veldig lite og virket nesten komisk å spise av. På grunn av en høy firkantet boks, og en mindre eske til brødet så virker det mindre plass på bordet enn tidligere. Skal man i tillegg ha noe å drikke til maten og en kopp kaffe så er det trangt og dårlig plass. Etter at de har ryddet av bordet fikk vi en liten eske med tre sjokoladebiter. Disse var veldig gode. Men hvis dette er serveringen man får i Plus på en tur til feks Las Palmas så kommer man til å være sulten. Det var faktisk veldig lite mat. Etter min mening er nå SAS Plus blitt en vits. Man betaler mye og får lite. Det skal bli spennende og sammenligne denne turen med min neste som er i Business med Swiss fra Oslo til Zurich.
 

KalleSus

Medlem
Flög precis till Oslo från Arlanda. Skulle inte boxen finnas även på de skandinaviska linjerna? Fick "bara" polarrullen...
Boxen ersätter ju lådan, så på kortare linjer (numera upp till 80 minuter) blir det drink + snacks (förutom frukost före 09). Och snacks numera är väl bara polarrulle sedan fresh bitesen har begravts :(
 

Morgan

Medlem
Förlåt, år det här något man förväntas begripa? Handlar det om mat? o_O

Om du hängt här slaviskt sedan 2014 borde du begripa det :)

Gratis samtal till medlemmar med SAS nya app EuroBonus Connect | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Det var ett försök till skämt kring detta: I Expressenartikeln pratades det om "60 nya funktioner". Min förhoppning är att det är funktioner som gör resandet bättre, typ möjlighet att boka Star Alliance-bonusresor online. Typiskt bra ny funktion. Men jag är rädd för att funktionerna kommer att vara typ som Eurobonus Connect - något som ingen efterfrågade eller använde.
 
Toppen