Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Bridgeman

Medlem
Idag kom mitt kort som vanligt brev i lådan. Men var ser man bonusresor de sk Fly Premium boka Business eller Plus betala för SAS Go
 

Henrico

Medlem
Fick mitt idag också, redan aktiverat och invigt både i fysisk butik och på nätet. Fungerade finfint med gammal pinkod.

Jag tror dessutom jag fick 1000 baspoäng direkt när jag handlat. (Eller så har en retro flygresa kommit in som jag inte kom ihåg...)
 
någon som vet om MC Premium även kommer erbjudas till oss som har kortet i Finland via SEB Helsingfors?
Det ser bara ut att bara vara ett svenskt erbjudande vad jag har förstått.

Har oxå fått mitt kort idag, kunde inte lägga in det på Cmore - förmodar att det är kopplat till de problem andra har haft med att använda det på nätet. Kan leva med att det är lite knaggligt eftersom jag är Beta-testare. Det är väl det jag får 5000 poäng för som plåster på såren? ;)
 

Kronholm

Medlem
Det ser bara ut att bara vara ett svenskt erbjudande vad jag har förstått.

Har oxå fått mitt kort idag, kunde inte lägga in det på Cmore - förmodar att det är kopplat till de problem andra har haft med att använda det på nätet. Kan leva med att det är lite knaggligt eftersom jag är Beta-testare. Det är väl det jag får 5000 poäng för som plåster på såren? ;)
Ja, det är nog tyvärr mest sannolikt. Eftersom AE Elite inte finns i Finland så behöver inte MC konkurrera med något vassare.

Någon som lyckats fått en svenskt MC utan att vara skriven i Sverige? Jag försökte med AE Elite för något år sedan men fick ett negativt svar, trots att jag har svensk arbetsgivare o lön i Sverige.
 

kexxcream

Medlem
Har också fått hem MC Premium. Som redan rapporterats så var det problem med SecureCode men lyckades kringgå problemet genom att lägga till MC på Paypal och betala den vägen (på webbplatser som har stöd för Paypal).
 

Agö

Medlem
Ja, det är nog tyvärr mest sannolikt. Eftersom AE Elite inte finns i Finland så behöver inte MC konkurrera med något vassare.

Någon som lyckats fått en svenskt MC utan att vara skriven i Sverige? Jag försökte med AE Elite för något år sedan men fick ett negativt svar, trots att jag har svensk arbetsgivare o lön i Sverige.
Såvitt jag kan se i villkoren finns inget uttryckligt krav på att vara skriven i Sverige för MC. Det gör det däremot för AMEX. Jag ska därför skaffa detta när det kommer eftersom jag har gott om utgifter i Sverige.
 

jumbooze

Medlem
Har också fått hem MC Premium. Som redan rapporterats så var det problem med SecureCode men lyckades kringgå problemet genom att lägga till MC på Paypal och betala den vägen (på webbplatser som har stöd för Paypal).
Jag aktiverade och bokade hotell på Hilton APAC Rean ( upp till 40%) inga problem med SecureCode för min del...
 
Toppen