Senaste nytt

Thai Airways Köpenhamn-Bangkok TG951 13.07.2012 - Vilket säte i premium economy?

Skrabban

Medlem
Hej,

någon som kan se vilken typ att kärra THAI kör som TG951 CPH-BKK på fredag 13.07,2012.

Är det med nya eller gamla businessstolarna som Premium Economy.
 

StarFlyer

Medlem
Tyvärr visar Expertflyer gamla kabinen för dagens TG951 :( Håller tummarna att den här informationen är felaktig men tyvärr tror jag inte det.

tg951_U.jpg
 

HansO

Medlem
Tyvärr så får man räkna med snabba flyplansbyten nu under ombyggnaden.
Det är därför alltid 4 säten är blockade i c-klass.
Skall åka på söndag från ARN och håller tummarna att det blir ett snabbt byte till den nya.
Men om ca 1 månad skall allt vara klart och då är det aldrig något tvivel längre.
 

StarFlyer

Medlem
Men om ca 1 månad skall allt vara klart och då är det aldrig något tvivel längre.

Tyvärr har TG inte ens börjat med TGA/B/Y/Z/F/G ännu, så sent som i Juni var faktiskt HS-TGA ur trafik för C-check (2 veckor i hangar) utan att man bytte några säten i F/C kabinerna. Så tyvärr tror jag att vi får se gamla stolar ett bra tag ännu.
 

HansO

Medlem
Tyvärr har TG inte ens börjat med TGA/B/Y/Z/F/G ännu, så sent som i Juni var faktiskt HS-TGA ur trafik för C-check (2 veckor i hangar) utan att man bytte några säten i F/C kabinerna. Så tyvärr tror jag att vi får se gamla stolar ett bra tag ännu.

Är det verligen så att "Thaiarna" kör med falsk marknadsföring för att vilseleda oss stackars resenärer ?
Danskarna skriver på sin sida att det redan skall vara klart och vad som sägs om ARN kärrorna är att det skulle detta vara klart efter 16 augusti när jag pratade med Thai Sverige för en månad sedan.

Detta låter otroligt om man inte änns har börjad ??

Dags för anmälan ARN för falsk marknadföring???
 

011430121

Medlem
Thai kommer att under våren byta ut 747:eek:rna på CPH mot 777-300
Kan det vara så att man ”skiter” att uppgradera maskinerna som går på ARN/CPH?
 

HansO

Medlem
Thai kommer att under våren byta ut 747:eek:rna på CPH mot 777-300
Kan det vara så att man ”skiter” att uppgradera maskinerna som går på ARN/CPH?

Attans Thai !!
Vad har vi Svenskar gjort för illa?
Danskarna får åka i nya maskiner och vi "dumma" svenskar får åka i äldre maskiner som man "skiter" i uppgradera.
Då är vi där igen med falsk marknadsföring.
 
Toppen