Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

ldmnt

Medlem
Någon som hört när testpiloterna skulle kunna ha kortet i handen? Åker till Boston tidigt på tisdag, vore gott att ha detta kort då.

Tyvärr är ju vissa lounger även lite lätt anala och vägrar godkänna varken virtuellt kort i mobilen eller kreditkort (Uniteds lounger t.ex.) - så oftast måste man ju ha ett fysiskt EuroBonus-kort i väskan oavsett. :(

Kortet ligger ju redan alltid i plånkan för tankning på Preem :)
 

Bridgeman

Medlem
Har just blivit personligen kontaktad där de berättar att jag är en av testpiloterna på detta nya kort. Vidare så informerade de mig att förutom de 10000 poängen så får jag ytterligare 5000 poäng så totalt 15000 poäng. Samt att kortet ger dubbla poäng varje gång jag använder det fram till den 31/8
 

Henrico

Medlem
Hallå

blev just uppringd av mastercard som tackade för att jag var snabb på att signa upp, han sa "var du inne på businessclass.se" ?
skulle få nya kortet nästa vecka - dubbla poäng fram till 31aug - på alla dom olika nivåerna

info om den där biljetthärvan kommer 1 juni

Samma här, klart trevligt hanterat.

Som tillägg, befintlig kod kommer gälla och det är bara klippa det gamla när det nya är aktiverat - det kommer inte gå att beställa "extrakort/point earner" förrän officiell release den 1/6. (Tänkte lägga om fruns "vanliga".)
 

ldmnt

Medlem
Har just blivit personligen kontaktad där de berättar att jag är en av testpiloterna på detta nya kort. Vidare så informerade de mig att förutom de 10000 poängen så får jag ytterligare 5000 poäng så totalt 15000 poäng. Samt att kortet ger dubbla poäng varje gång jag använder det fram till den 31/8

Dubbla poäng skulle innebära 30p/100kr då? Undrar om det betyder 40p/100kr utomlands också?
 

PerT

Medlem
Hej,
Blev också precis uppringd från mastercard. Initialt dubbla poäng fram till sista aug, inte illa, men man måste ju få spend på Amex också ;-)
Korten skickas ut 22-26 maj. Från 1 juni finns information när man loggar in.
 
Toppen