Senaste nytt

Joels Trollerilåda - awardsökmotor

spritfet

Medlem
Det kanske beror på tillgången. Asiana kanske försvinner om trollerilådan inte har hittat någon tillgång?
Hoppas inte att @Faustus har övergett projektet, jag har nyligen använt sidan för att boka en resa och tänkte att jag skulle donera en slant varje gång jag gör det. Men donationsknappen är borta...
Idag finns t.ex. inte FRA-ICN men ICN-FRA. Kollar man "manuellt" på United finns massa datum FRA-ICN så det låter som trollerilådan har problem med sin dagliga körning...

Instämmer, använder trollerilådan dagligen...
 

Mikael

Medlem
Jag söker efter en resa mellan Europa och Bangkok med Thai i First (från CDG/MUC/LHR/FRA). Sökresultaten varierar konstigt mycket från dag till dag – jag söker på samma datum (månadsskiftet okt/nov plus/minus en vecka). En dag finns det gott om plats via CDG, nästa kan det finnas plats bara via MUC, dag tre ingen tillgång alls, sedan via CDG igen. Att platser försvinner förstår jag, men jag har väldigt svårt att tro att Thai sitter och tar bort och lägger till platser i denna omfattning från dag till dag. Nån som råkat ut för detta?

Samma sak på vägen tillbaka.
 

JNH

Medlem
Jag hittar inget med Ethiopian från Arlanda. Alls. Från Frankfurt finns det bra med tillgänglighet.
Med Uniteds sökmotor så finns det från Arlanda.
Spöke eller bugg?
 

ondevall

Medlem
Jag hittar inget med Ethiopian från Arlanda. Alls. Från Frankfurt finns det bra med tillgänglighet.
Med Uniteds sökmotor så finns det från Arlanda.
Spöke eller bugg?
Instämmer. Har ett flertal gånger hittat awardplatser i business på Ethiopian i Uniteds sök som Tallinn sen inte kan hitta. Hur ska man förstå det?
 

Dr. Miles

Expert
Instämmer. Har ett flertal gånger hittat awardplatser i business på Ethiopian i Uniteds sök som Tallinn sen inte kan hitta. Hur ska man förstå det?
Det är lätt att förstå.
Alla bonusprogram har olika tillgänglighet på sina partnerflygbolags flygningar.

Om du vill ha samma tillgänglighet som visas på Uniteds webbsida, måste du använda miles från United Mileage Plus konto.
 
Toppen