Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Kajsan

Medlem
Jag har vanliga MC EB, är EBD, och maken har Pointearner. Har precis använt länken ovan och får veta att "Du har redan ansökt om uppgradering till Premium", vilket jag inte gjort/inte hann med tidigare idag.
 

jumbooze

Medlem
Jag har vanliga MC EB, är EBD, och maken har Pointearner. Har precis använt länken ovan och får veta att "Du har redan ansökt om uppgradering till Premium", vilket jag inte gjort/inte hann med tidigare idag.
Jag tror de har stängt ansökan och då dyker felmeddelandet upp om att du redan sökt, du får vänta tills kortet släpps på riktigt
 

chazzie

Medlem
Jag fick igenom och fick SMS/mail direkt efter jag signerat ansökan om att nytt kort är på väg, men ingen "personlig kontakt" om någon pilot, men vi ser väl vad som händer =}
 

Svante

Medlem
Jag fick igenom och fick SMS/mail direkt efter jag signerat ansökan om att nytt kort är på väg, men ingen "personlig kontakt" om någon pilot, men vi ser väl vad som händer =}

Samma för mig...ska bli intressant att se vad som händer. Iofs bara tisdag än så länge:)
 

famhanssons

Medlem
Enligt uppgift från deras kundtjänst så var det inte meningen att detta skulle gå ut "live" i helgen. De ska informera internt i slutet på denna vecka så någon gång under nästa vecka bör det vara officiellt.
 
Som diamant får du alltså halva årsavgiften... Jag trillar fr 1 juni ned till guld och då ska ju årsavgiften för vanliga kortet vara fri. Borde ju då vara som guld att man får 1495 minus avgiften på vanliga kortet kan jag tycka. Jag ska flyga in diamant igen, men tills dess... vad anser ni? :)
 

seat56f

Medlem
Hann någon statuslös kontrollera uppgraderingssidan så att vi vet att inte 1495 är guldpriset och 1995 eller liknande gäller för övriga?
 
Toppen