Senaste nytt

Pris för att ändra namn på en SAS Award bokning?

RickardG

Medlem
Så som jag förstår det så kan man inte ändra på 2-4-1 bokningar hos sas swe utan det måste göras via Tallinn
Jag menar att det skulle kosta 150kr att namnändra hos Tallinn med en 2-4-1 medan det kostar 600kr att namnändra hos SAS en bonusresa bokad direkt hos SAS. Jag säger inte att det är så, det är en fråga.
 

palmen

Moderator
Jag menar att det skulle kosta 150kr att namnändra hos Tallinn med en 2-4-1 medan det kostar 600kr att namnändra hos SAS en bonusresa bokad direkt hos SAS. Jag säger inte att det är så, det är en fråga.
Min bokning var 2-4-1 och bara sas flighter. Bokad på sas hemsida men namnändring gjord via Tallinn. Kostnad 600 kronor. Det är ju dock ett tag sedan detta gjordes och saker kan ju ha ändrats
 

MrDollar

Medlem
Min bokning var 2-4-1 och bara sas flighter. Bokad på sas hemsida men namnändring gjord via Tallinn. Kostnad 600 kronor. Det är ju dock ett tag sedan detta gjordes och saker kan ju ha ändrats
Samma case här, bokad på sas.se Arn-lax-Arn med 2-4-1. Sek 150 för mig. Kul om folk kan rapportera vad dom fått betala för namnändring + förutsättningar
 

palmen

Moderator
Samma case här, bokad på sas.se Arn-lax-Arn med 2-4-1. Sek 150 för mig. Kul om folk kan rapportera vad dom fått betala för namnändring + förutsättningar
I så fall bör du nog starta en separat tråd för det så inte denna tråd innehåller 100 poster om vad man fått betala i namnändringsavgift.

//Moderator
 

MrMadsen

Medlem
Vart ändrar ni som skriver "Tallinn"? Har ni ett nummer, eller en länk?
Måste nog ändra namn på en medresenär på en 2-4-1 resa.
 
Toppen