Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Johan67

Medlem
Ok, lite OT. "Don't mention the war":D Jag har en rapport liggande på datorn från Air India F DEL-LHR förra sommaren, måste bara fixa fotona. Tack för du gav mig dåligt samvete, nu måste den ut:confused:

En allmän fråga - jag har några reserapporter som legat "ett tag". Är det ok att publicera dessa även om t ex service-upplägg och vilken champagne som serveras har ändrats?
 

Dr. Miles

Expert
Söker ett gott råd; vi har en bokad returresa (samma väg ut fast andra hållet :)).

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
Enligt Uniteds sökmotor finns det Swiss-flighter från LAX-ZHR i business (saver) men Tallinn hävdar att det bara finns ekonomi. Vad göra?
United får mer tillgängliga platser i Business class på SWISS flygningar än SAS får, så det är inte så konstigt att tillgänglighet som visas på United Mileage Plus skiljer från vad agenten på SAS EuroBonus kan se.
 
United får mer tillgängliga platser i Business class på SWISS flygningar än SAS får, så det är inte så konstigt att tillgänglighet som visas på United Mileage Plus skiljer från vad agenten på SAS EuroBonus kan se.
Tack för den förklaringen! Tar tacksamt emot tips på andra trevliga rutter tillbaka till CPH
 

MartinH

Medlem
Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, Asiana, Singapore, Thai
Kabinklass: F
Avreseort: Göteborg
Destination: Seoul / Brunei
Enkelresa eller Tur&retur: t/r
Antal poäng (per person): 95000, AMEX 2-4-1
Skatter&avgifter (per person): 3286 kr
När (avresans tidpunkt): september
Bokad: maj

Blev ju en lyckad jordenruntresa (nästan)!

Första:
Asiana F i A380
Singapore F x 2
Thai F i A380

FRA-JFK bokat i ekonomi, blir att hålla koll i mitten av september om det dyker upp nån plats i F.

Bonusinfo:
Jag hatar jul och försöker alltid vara bortrest. Åker hem i mellandagarna från Brunei. Googlade på "xmas Brunei" och fann till min stora glädje att Kung Garl Gustafs polare, Sultanen av Brunei, delar min åsikt :)
Brunei bans Christmas: Sultan warns those celebrating could face up to five years in jail | The Independent


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 

kajjan85

Medlem
Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Lufthansa, Asiana, Singapore, Thai
Kabinklass: F
Avreseort: Göteborg
Destination: Seoul / Brunei
Enkelresa eller Tur&retur: t/r
Antal poäng (per person): 95000, AMEX 2-4-1
Skatter&avgifter (per person): 3286 kr
När (avresans tidpunkt): september
Bokad: maj

Blev ju en lyckad jordenruntresa (nästan)!

Första:
Asiana F i A380
Singapore F x 2
Thai F i A380

FRA-JFK bokat i ekonomi, blir att hålla koll i mitten av september om det dyker upp nån plats i F.

Bonusinfo:
Jag hatar jul och försöker alltid vara bortrest. Åker hem i mellandagarna från Brunei. Googlade på "xmas Brunei" och fann till min stora glädje att Kung Garl Gustafs polare, Sultanen av Brunei, delar min åsikt :)
Brunei bans Christmas: Sultan warns those celebrating could face up to five years in jail | The Independent


Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Riktigt grym bokning! Men F med LH till JFK kan nog bli svårt att hitta EB award på? Jag har tittat ibland och har sällan hittat någonting.
 
Toppen