Senaste nytt

Nordic Choice "nya förmåner"

intuition

Medlem
Är det bara jag som tycker det ser konstigt ut i kontosammanställningen?

Min period går ut sista maj och jag har tidigare haft texten "Du behåller GOLD ytterligare en period" medan det nu står "... vi låter dig därför behålla GOLD även denna period ut".

Mitt guld-kort anger giltigt t.o.m. 2018, så jag är ju lite nyfiken på om de ångrat sig och tänker nedgradera mig i förtid.
(Jag har visserligen bara några nätter kvar till att kvalificera för guld, men har inte fokuserat på det pga giltigheten var t.o.m. 2018)
 

FF#1

Medlem
Är det bara jag som tycker det ser konstigt ut i kontosammanställningen?

Min period går ut sista maj och jag har tidigare haft texten "Du behåller GOLD ytterligare en period" medan det nu står "... vi låter dig därför behålla GOLD även denna period ut".

Mitt guld-kort anger giltigt t.o.m. 2018, så jag är ju lite nyfiken på om de ångrat sig och tänker nedgradera mig i förtid.
(Jag har visserligen bara några nätter kvar till att kvalificera för guld, men har inte fokuserat på det pga giltigheten var t.o.m. 2018)

Gissar att det har blivit fel på hemsidan, tror att de skulle göra många upprörda om de nedgraderar de som redan är kvalificerade för nästa år.
 

intuition

Medlem
Räknas alla poäng mot requalification och lifetime?
Jag tänker t.ex. på inväxlade poäng från partners som Coop och Finnair. Är det någon som gjort sådan inväxling som kan se om kvalificerande poäng ökade?
 

intuition

Medlem
När jag tittar på summeringen intjänade poäng så stämmer inte totalen som de redovisar med totalen om jag summerar för hand. Efter att ha räknat lite fram och tillbaka ser det ut som att det är de extra 10% man får för att man bokar på hemsidan som inte kommer med i summeringen. Är det någon annan som har samma problem?
 

intuition

Medlem
NU ser jag var felet ligger. I listan över intjänade poäng är min guldbonus (+20%) med två gånger på varje vistelse. Så det är inte 10%-arna som saknas i summeringen, det är 20%-arna som är för många i listan. Attans, hade gärna fått de poängen efter-krediterade...
 
NU ser jag var felet ligger. I listan över intjänade poäng är min guldbonus (+20%) med två gånger på varje vistelse. Så det är inte 10%-arna som saknas i summeringen, det är 20%-arna som är för många i listan. Attans, hade gärna fått de poängen efter-krediterade...
Det var ett systemfel som gjorde att inte kunde läsa in medlemsnivån va tvungen kontakta kundservice för att få poängen retroaktivt.
 

trskial

Medlem
Min fru har ett choice kort men inte jag. Utan att behöva ringa till kundservice och fråga så frågar jag här.

Kan jag boka rum i hennes medlemsnummer och bo på hotell och samla poäng eller kan jag beställa ett extra kort som är kopplat till hennes konto som jag kan använda?
 
Toppen