Senaste nytt

SAS nya hemsida

Andreas.Net

Medlem
Jag bokade nyss en resa och när jag sen surfade in på sidan och klickade på bokningar så kommer jag till classic sidan, det verkar också vara något strul med plusgrade.

/A
 

Johan67

Medlem
Har en SAS Plus biljett bokad och vill nu boka om till ett senare flyg, men hittar ingen möjlighet på den nya hemsidan...någon som vet?
 

mha321

Medlem
Har en SAS Plus biljett bokad och vill nu boka om till ett senare flyg, men hittar ingen möjlighet på den nya hemsidan...någon som vet?
Just det har funkat bra för mig ett par gånger de senaste veckorna. Däremot är det inte trivialt att hitta den minimalt stora länken som heter något i stil med "ändra resa". Det mesta andra har knappar men just den har, om jag minns rätt, bra ett ord som är länkat, så den är väl gömd.
 

SweCow

Medlem
Hej,

Försöker registrera passagerarinfo på SAS hemsida inför ARN-EWR flygning på fredag, men får en felkod (som jag ej kommer ihåg i huvudet), är det någon annan som har samma problem just nu?

Har prövat i tre dagar nu men får samma felkod.
 

brunte

Medlem
Oj, jag har inte besökt sas.se på några månader och blev glatt överraskad av den nya sidan i ungefär två sekunder innan jag insåg att i stort sett allt strular. Hur är det möjligt att släppa ett sånt missfoster? Varför drar ingen i nödbromsen? Helt okonstruktivk kritik kanske, men vafan!
 

Johan67

Medlem
Oj, jag har inte besökt sas.se på några månader och blev glatt överraskad av den nya sidan i ungefär två sekunder innan jag insåg att i stort sett allt strular. Hur är det möjligt att släppa ett sånt missfoster? Varför drar ingen i nödbromsen? Helt okonstruktivk kritik kanske, men vafan!

Om man hade gjort något liknande på mitt företag så hade vi inte haft några kunder kvar...!
 
Toppen