Senaste nytt

[Business] Köpenhamn - Miami med TAP biz T/R för ~10800 kr

Vaniljvodka

Medlem
Bokat OSL-JFK och EWR-OSL för det behändiga priset av 6935sek i mitten av okt. Fint med nya TAP C dit men blir gamla C tillbaka till LIS. Bara att bita i kudden.

Vilken avgång från New York har nya C på tillbakavägen?

EDIT: Blir galen, den vägrar ta emot mitt Eurobonusnummer. Nån som haft samma problem?
 
Last edited:

VonMögen

Medlem
Vilken avgång från New York har nya C på tillbakavägen?

EDIT: Blir galen, den vägrar ta emot mitt Eurobonusnummer. Nån som haft samma problem?
Vilken avgång från New York har nya C på tillbakavägen?

EDIT: Blir galen, den vägrar ta emot mitt Eurobonusnummer. Nån som haft samma problem?

Jag har inte gjort en större genomlysning av flighterna men generellt ser det ut som att JFK-LIS har nya C och EWR-LIS har gamla. TAP från JFK är sena kärran då den går 23:25 medans EWR kärran går 18:05.

Inte heller fått in mitt EB nummer än men det blir ett senare problem :)
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag har inte gjort en större genomlysning av flighterna men generellt ser det ut som att JFK-LIS har nya C och EWR-LIS har gamla. TAP från JFK är sena kärran då den går 23:25 medans EWR kärran går 18:05.

Inte heller fått in mitt EB nummer än men det blir ett senare problem :)

OK tack. Jag gav upp för att den bara stod och snurrade alt. tyckte att jag angett numret på fel sätt. Kanske är lugnt att regga på flygplatsen då helt enkelt?

En till fråga: Är detta en mistake fare eller inte?
 
OK tack. Jag gav upp för att den bara stod och snurrade alt. tyckte att jag angett numret på fel sätt. Kanske är lugnt att regga på flygplatsen då helt enkelt?

En till fråga: Är detta en mistake fare eller inte?
The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club
The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club
 

ELOS

Medlem
VARNING FÖR TAP!

Urusel kundservice. Deras webbsida gör fel i bokningen. Trots J fare och bekräftelse på hemsidan så mailar de ut bekräftelse på ekonomiklass inom Europa - se nedan! Dessutom går det inte att lägga in SAS eller Lufthansa kort. De säger att de har Amadeus boknings referenser men de går inte att hämta på check my trip.
Jag satt 1 timme i kö på deras telefonsupport innan jag gav upp. Ringde Stockholmskontoret 6 gånger och Köpenhamns kontoret 4 gånger. Inget svar.
Till slut fick jag tag på en engelsk talande gent i Stockholm. Fick bli riktigt arg på hennes gruppchef för att han skulle ta tag i deras tekniska fel och boka om utgående segment till business class som jag betalat för.....
Nej detta bolag håller inte vedertagen standard för business class resenärer enligt min mening!

FROM /TO FLIGHT CL DATE DEP FARE BASIS NVB NVA BAG ST

COPENHAGEN KAST TP 757 Y 01SEP 1220 JDKEXI0D 2PC OK
TERMINAL:2
LISBON AIRPORT SEAT: 03F ARRIVAL TIME: 1510 ARRIVAL DATE: 01SEP
TERMINAL:1 LATEST CHECK-IN:1120

LISBON AIRPORT TP 209 J 01SEP 1700 JDKEXI0D 2PC OK
TERMINAL:1
NEW YORK JOHN F SEAT: 01F ARRIVAL TIME: 2000 ARRIVAL DATE: 01SEP
TERMINAL:5 LATEST CHECK-IN:1530

NEW YORK JOHN F TP 208 J 03SEP 2325 JDKEXI0D 2PC OK
TERMINAL:5
LISBON AIRPORT SEAT: 01F ARRIVAL TIME: 1120 ARRIVAL DATE: 04SEP
TERMINAL:1 LATEST CHECK-IN:2155

LISBON AIRPORT TP 752 Z 04SEP 1700 JDKEXI0D 2PC OK
TERMINAL:1
COPENHAGEN KAST SEAT: 01A ARRIVAL TIME: 2135 ARRIVAL DATE: 04SEP
TERMINAL:2 LATEST CHECK-IN:1530
 
Toppen