Senaste nytt

Ny lounge på Skavsta Flygplats

SNIFF

Medlem
Sweet!

Cardholders and their guests have complimentary access to the Fast Track Security Lane but must first obtain a voucher at the 'Service Desk' (04:30 - 22:00) located opposite the Check-in counters upon presentation of a valid membership card. The voucher and boarding pass must be presented at the Fast Track Security Lane.
 

AxelB

Medlem
Någon som testat Loungen ? är den bra ?
Jag var inne där en sväng i augusti förra året, flög med Wizz till Warszawa och sen vidare med Aegean för att behålla mitt guld pröva deras business.

Gick till baren utanför loungen med mitt Priority Pass för att få komma in. Bartendern knappade manuellt in mitt kortnummer på en laptop. Fick ett litet plastglas med Geishabitar, erbjöds vin eller öl, det var för tidigt för mig för det. Bartendern kom sedan ut från baren och låste upp dörren till loungen, det fanns lite läsk, vichyvatten, en kaffemaskin och tepåsar att ta. En fräsch toalett finns i loungen, om ni vet hur de andra toaletterna på Skavsta brukar vara... Wifikoder för 24 timmar finns också i loungen. Väldigt trevligt jämfört med hur Skavsta annars ser ut, rekommenderas om man nu flyger där ifrån!
 

Attachments

  • IMG_6356.jpg
    IMG_6356.jpg
    57,9 KB · Visningar: 340
  • IMG_6357.jpg
    IMG_6357.jpg
    62,9 KB · Visningar: 332
  • IMG_6358.jpg
    IMG_6358.jpg
    56,2 KB · Visningar: 335
Toppen