Senaste nytt

Vilken är bästa "fika" loungen?

Jeg sitter i skrivende stund i Air New Zealand sin lounge i Auckland NZ. Dette er noe av det flotteste jeg har sett på svært lenge. Rent, pent og velorganisert med en buffet på anslått 18 meter. Her er det bare å gaffle i seg av nær sagt alt mulig, og derriblandt 5 delikate varmretter pluss et slag suppe. Jeg er så imponer at jeg måtte skrive dette.
Flyr om en time med Singapore Airline suite til London via Singapore. Lang tur det, men hvis en ser bort ifra jat legs så blir det sikkert trivelig det også.
Får 4 timer i The Privat Room (first) i singapore. Den er muligens noe mere bekvem, men kan ikke måle seg med denne når det gjelder servering. Alikevel ingen grunn til å klage.
SAS loungen på terminal 3 i London har jeg ikke vært på. Er den lett å finne, og er den verdt et besøk?
 

Viking75

Medlem
IMG_1693.JPG Finns ju så många bra!

Nu är den här bra

SQ lounge HKG
 

Attachments

  • IMG_1694.JPG
    IMG_1694.JPG
    113,9 KB · Visningar: 454
Det var nog den sämsta "fika" recensionen jag läst här på forumet.
Pinapple Souffle Cake, Black Current Pie, Vanilla Mini e'clair, Cake <Chocolate>, Spicy Cherry Pie, Lemon Poppy Cake och "Pegion's Milk" Cake. Helt klart bättre utbud än den genomsnittliga businessclass/guldloungen. De var inte LCHF-certifierade, GI-anpassade, low-fat eller light, ekologiska, närodlade, nyckelhålsmärkta, svanenmärkta, etc utan smakade som bakverk ska göra.
Kagor.jpg


För övrigt ett väldigt spydigt inlägg av dig, vill du att vi ska ha samma stämning här på BC som på Flashback!?!?!
 

Brandten

Medlem
Pinapple Souffle Cake, Black Current Pie, Vanilla Mini e'clair, Cake <Chocolate>, Spicy Cherry Pie, Lemon Poppy Cake och "Pegion's Milk" Cake. Helt klart bättre utbud än den genomsnittliga businessclass/guldloungen. De var inte LCHF-certifierade, GI-anpassade, low-fat eller light, ekologiska, närodlade, nyckelhålsmärkta, svanenmärkta, etc utan smakade som bakverk ska göra.
Visa bifogad bild 70775

För övrigt ett väldigt spydigt inlägg av dig, vill du att vi ska ha samma stämning här på BC som på Flashback!?!?!
Så så det var inget illa menat alls men den här tråden handlar inte om bakelser utan om ädlare drycker så du har missförstått temat.

Edit: Ser att det ändrats sedan jag såg tråden skapas. My bad och jag ber om ursäkt! Ps: jag är själv en riktig (bakelse) fikanörd av rang så jag uppskattar ditt inlägg! Trodde faktiskt bara den här tråden handlade om "fika".
 
Toppen