Senaste nytt

Varm rekommendation för Elite Hotels och deras Gästprogram

Passar på och ger en varm rekommendation för Elite och deras Gästprogram. Tidigare var det väldigt generöst även för den som inte reste så överdrivet mycket, men nu har man justerat gränserna som gör det svårare att nå de högre nivåerna. För oss som dock spenderar många nätter hos Elite så blir förmånerna desto fler. Jag har haft svart kort sedan våren 2011 och kvalificerar nu direkt för den nya Elite-nivån. Hotellen har under senaste året blivit allt bättre på att erbjuda uppgraderingar (utan att man behöver fråga om det) och servicen och bemötandet har i min mening stärkts.
 

Murre

Medlem
Då har men bott mer än 55 nätter i år, och uppnådde Elite status, största fördelarna är att numera får 150sek per dag samt hotline till bokningen :cool:
 

perhall

Medlem
Intressant. Det kan man verkligen inte säga om mitt Choice Silver. Vi var 10 kolleger två dagar på Yasuragi. Åt och drack en hel del. Konferensrum, två luncher, middag etc. Det var omöjligt att få mer än 750 poäng till mitt konto. Du kan endast få för ditt rum och inget annat, menade de...
Per
 
Toppen