Senaste nytt

Utskick fysiskt kort vid återkvalificering?

Figge

Medlem
Någon som vet hur snart SAS brukar skicka ut kortet vi återkvalificering? Min period tog slut 30/11 och jag har fått status i appen, men inget nytt kort. Oftast räcker det ju bra med appen, men i Polen och Tyskland har de velat se det fysiska kortet några gånger när man ska in i loungen, och nu ska jag dit om ett par veckor.
 

mha321

Medlem
Har du co-brand kort (mastercard/diners)? Isåfall brukar de inte skicka ut ett nytt vanligt kort även om man hade ett tidigare, utan man får beställa nytt manuellt varje år.
 

jsn

Medlem
Det brukar komma i slutet av grace-perioden, dvs under månad tre. Rätt så ofta under andra halvan av månad tre...
 

Homer

Medlem
Nu har jag fått 3st Travel Cash kort, 2 av dem beställde jag från guldsupporten och bad uttycklingen om ett utan.


Beställer man online finns inget alterntiv utan Travel Cash.


Travel Cash.jpg
 

In_Sweden

Medlem
Nu har jag fått 3st Travel Cash kort, 2 av dem beställde jag från guldsupporten och bad uttycklingen om ett utan.


Beställer man online finns inget alterntiv utan Travel Cash.


Visa bifogad bild 61696
Om du väljer EuroBonus-/Travel Cash så får du upp en till ruta där du kan välja Extra EuroBonus kort.
Sen så kollade jag på Flysas.com och även för oss med address utanför skandinavien så kommer travelcash upp, även om det inte finns här. Förhoppningsvis så får man ett blankt kort då, där emot.
 
Om du väljer EuroBonus-/Travel Cash så får du upp en till ruta där du kan välja Extra EuroBonus kort.
Sen så kollade jag på Flysas.com och även för oss med address utanför skandinavien så kommer travelcash upp, även om det inte finns här. Förhoppningsvis så får man ett blankt kort då, där emot.
Yes, detta funkade för mig. Jag fick ett vanligt kort utan betalfunktionen. Men det är inte särskilt tydligt hur man beställer ett sådant. SAS hänvisar ju till att man ska använda sitt medlemskort utan betalfunktion i pressmeddelanden osv så det borde vara lite lättare att kunna beställa ett sådant...
 
Toppen