Senaste nytt

Loreen får en plats i Hall of Fame på Arlanda flygplats

Jacob

Medlem
Sångerskan Loreen, som nyligen vann hela Eurovision Song Contest för Sverige, får nu en plats i Stockholm Hall of Fame på Arlanda flygplats.

Tillsammans med närmare 100 andra celebriteter från Stockholm kommer hon få hälsa 19 miljoner besökare välkomna till huvudstaden. I början på juli väntas porträttet vara på plats i terminal 5.

SAA1124_SHOF_Loreen_rgb.jpg
Foto: Swedavia
 

Tjaeng

Medlem
Får hon överta ABBAs gamla spot vid utgången tro? Den har ju varit ledig sedan Benny Andersson kom med något gnäll ang slussen.
 

Concorde

Founding Member
Personligen förstår jag inte denna wall of fame. Mindervärdeskomplex så det heter duga. Men det är ju Stockholm i ett nötskal :)
 

agehall

Medlem
Det jag inte förstår med den, är att merparten av alla som säger "Welcome to my home town" kommer ju inte från Stockholm! Det är ju rent lurendrejeri.
 

Jacob

Medlem
Det jag inte förstår med den, är att merparten av alla som säger "Welcome to my home town" kommer ju inte från Stockholm! Det är ju rent lurendrejeri.
Apropå Loreen, var det inte Ryanair som kallade Västerås "Stockholm North"? I så fall blir det rätt :D

I övrigt tycker jag det är trevligt med Hall of Fame. En gäng glada ansikten som säger "Welcome to my hometown" efter man landat kan väl i alla fall aldrig vara negativt för turistnäringen.
 

agehall

Medlem
Apropå Loreen, var det inte Ryanair som kallade Västerås "Stockholm North"? I så fall blir det rätt :D

I övrigt tycker jag det är trevligt med Hall of Fame. En gäng glada ansikten som säger "Welcome to my hometown" efter man landat kan väl i alla fall aldrig vara negativt för turistnäringen.

Västerås är väl Stockholm West? Stockholm North har jag aldrig sett vad jag kan minnas.
 

doc

Medlem
Ja, jag håller med dig om det. Jag har också reagerat på att de flesta bor inte och har aldrig bott i Stockholm. Hur kan det då vara deras hemstad?
 

Magino

Medlem
Tycker dessa bilder är trevliga, men håller med om att de borde ha personer som verkligen bor/bott i Stockholm.
 
Toppen