Senaste nytt

Phantom Business class deals hos Air France?

Dr. Miles

Expert
Vi har diskuterat lite om Air France Business class deal till Sydafrika på denna tråd.

Business Class Bargains!

Air France skrev:
Fare conditions:
- The fares shown are return trips, including all taxes, fees and charges.
- All fares are subject to limited availability and may not be available on all flights at all times
- Travel must be booked at least 28 days before departure.
- Minimum stay is 7 days and maximum stay is 1 month.
- Changes to the booking are permitted against a 80€ fee before and after departure.
- Refund before departure are permitted against a 300€ fee.

Det står ingenting om vilka dagar priserna gäller och jag har inte kunnat hitta några relevanta Air France priser med KVS heller.

Kan du hjälpa oss, Karin?
 

segra

Medlem
Bra tråd. Letar också efter priser som är i närheten av det som AF skyltar med på ovan länk. Hittar dock inga som ens är i närheten??
Planerar en liten tripp till Sydafrika senare i år.
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Vet ni vad - efter manga turer har jag nu fatt bekraftat av e business operations att detta ar en gammal promo som av misstag ligger kvar och "skvalpar".. Mycket ska man vara med om...:confused: Nu ar den borttagen for att inte forvilla ytterligare... Vi ber saklart om ursakt for detta!
 

agehall

Medlem
Vet ni vad - efter manga turer har jag nu fatt bekraftat av e business operations att detta ar en gammal promo som av misstag ligger kvar och "skvalpar".. Mycket ska man vara med om...:confused: Nu ar den borttagen for att inte forvilla ytterligare... Vi ber saklart om ursakt for detta!

Ingen fara Karin, tala bara om vem vi ska fakturera för tiden vi lagt ner på att korrekturläsa ert erbjudande.. ;)
 

palmen

Moderator
Eller inbjudan till first loungen (vad den nu hette), jag ställer fortfarande upp som "mystery passenger" om det behövs :)
 

nilsson

Medlem
Jag får den fortfarande. Gå till airfrance.se och välj Business Class Bargins under Select more flight offers here.
 
Toppen