Senaste nytt

Få 44.000 extra poäng i Club Carlson för en natt på Park Inn

rob74

Medlem
Bodde på Park in Arlanda förra veckan, i samband med en tidig avgång. Inget vidare hotell men bara mina 44000 poäng kommer så var det värt det. Någon som vet om det brukar ta längre för park in än raddisson att föra in poängen?

Det gick betydligt fortare för Park Inn att leverera mina 44k än för Radisson. Det skilde några dagar men tog under veckan i tid. Park Inn på Arlanda körde någon mystisk manuell registrering av mitt CC-nummer. På Radisson brukar det alltid ligga inne i systemet. Har fortfarande inte fått internetbokningsbonus samt restaurangbonusen från Park Inn, trots att jag skickade in för efterregistrering för några veckor sedan. Inget mail om mottagen efterregistrering har kommit.
 

FF#1

Medlem
Hmm, nu när jag tittar så verkar det inte vara nått cc nummer på räkningen, trots att jag frågade om det vara registrerat när jag checkade in samt att jag bokade den online cina cc hemsidan. väntar väl någon dag till så får jag efterregistrera om de inte dyker upp
 
Bodde på Park in Arlanda förra veckan, i samband med en tidig avgång. Inget vidare hotell men bara mina 44000 poäng kommer så var det värt det. Någon som vet om det brukar ta längre för park in än raddisson att föra in poängen?

Min upplevelse är att Radisson är mycket snabbare på att föra in poängen.
 

Totopez

Medlem
Bodde på Park in Arlanda förra veckan, i samband med en tidig avgång. Inget vidare hotell men bara mina 44000 poäng kommer så var det värt det. Någon som vet om det brukar ta längre för park in än raddisson att föra in poängen?

För mig tog det exakt en vecka. Bodde 19-20 juni på Park Inn i sjöstaden, fick in 50 979 poäng den 27:e.
 

mry

Medlem
Det gick betydligt fortare för Park Inn att leverera mina 44k än för Radisson. Det skilde några dagar men tog under veckan i tid. Park Inn på Arlanda körde någon mystisk manuell registrering av mitt CC-nummer. På Radisson brukar det alltid ligga inne i systemet. Har fortfarande inte fått internetbokningsbonus samt restaurangbonusen från Park Inn, trots att jag skickade in för efterregistrering för några veckor sedan. Inget mail om mottagen efterregistrering har kommit.

Jag har fått för allt på mitt rum, förutom 2000 poäng för att jag bokade online, de poängen fick jag inte heller förra gången jag bodde där utan de fick de lägga på manuellt via de i Dublin.

Park inn på Arlanda har ett gammalt system och är inte direktuppkopplade mot bokningssystemet utan får helt enkelt ett mail om att du har bokat och sen sköter de resten vidare på det. Har haft en mailkonverstion med dem rörande det faktum att det inte alltid framgår av mailet de får att du har club clarlsson kort ens. trots att jag visade kortet första gången fick jag inte poäng öht utan fick lägga ett ärende på det så fick de fixa det i efterhand.

Sen kan jag väl säga att bägge gångerna jag bott där har de haft stora problem med deras system och har manuellt fått maila mig kvittot i efterhand. Sen så är det förvirrade på senaste kontoutdraget från Dinners att det är från comfort hotel arlanda som pengarna dragits, inte direkt från park inn.
 

FF#1

Medlem
Fortfarande inga poäng från min övernattning där den 20/6, trots efterregistrering.
Blir galen snart....ska det vara så svårt att få in några futtiga poäng.
 

henrik l

Medlem
Bodde på Park Inn MXP den 28-29/6. POängen rasslade in den 3/7. Dock inte för internetbokningen. Radision suites i BKK 2-3/7, alla poäng på kontot den 5/7. Bra jobbat:D

Måste säga att detta är ingen dålig kampanj. Har man kört alla 4 kan man t ex växla in poängen till AAdwantage och får dryga 36 000 miles, för 40 000 flyger man enkel i First med t ex Etihad från LHR till Indisk subkontinent via Abu Dahbi (osäker om det finns F sista biten).
 

lonewolf

Medlem
Utcheckad från Park Inn Hammarby Sjöstad. Blev uppgraderad, och fick 15% rabatt på middagen:)
Plus 44.000 extra poäng rikare...
 

Ubbe

Medlem
Då har en natt på hustruns konto avverkats så nu är det bara att vänta in poängen :) Park Inn Oslo och på torsdag blir det Park Inn Köpenhamn på mitt konto :)
 

henrik l

Medlem
Jag har fått för allt på mitt rum, förutom 2000 poäng för att jag bokade online, de poängen fick jag inte heller förra gången jag bodde där utan de fick de lägga på manuellt via de i Dublin.

Vem kontaktade du för att få de 2000 extrapoängen?
Misstänker att dom har tröga system, Min bokning på MXP var aldrig synlig på min CC-sida, däremot gick det att gräva fram den.
 
Toppen