Senaste nytt

Fraktkurir

MarcusC

Medlem
Vet en del efterfrågat lite mer info.

Edit, Intresset har varit stort och jag tackar alla som anmält intresse, har lite svårt hantera fler intresseanmälningar just nu, men lovar återkoppla hör hur framtiden ser ut!

Jag jobbar inom TNT Express Special Service, och för er som vet med er ni är flexibla resa med kort varsel och inser det kan bli en del snabba turer, främst inom Europa. Skicka gärna ett PM till mig. Behöver uppdatera våra listor med ett par personer i STO/GOT/MMA-CPH. (men även utifrån Europa kan behov finnas, ex vis CDG, BCN, MIL, etc.)

Oftast flyger man extra eller business, men det kan "tyvärr" även bli lågprisflyg i brist på andra alternativ, samt vi föredrar direktflyg framför byten. Ofta gäller kort varsel till avgång som i Jacobs fall.

Hur ofta detta sker är svårt svara på, och det är inget som förekommer speciellt ofta. Så även om man anmäler sig kan vi inte garantera några resor. Ofta går frågan till flera och först till kvarn får åka. Framförallt skickar vi egen personal, men dels nu under sommaren kan tillgängligheten vara begränsad, samt tror jag flertalet här inne har en bred flyg"kompetens" och erfarenhet och resvana vi ser man har för att åka på dessa resor.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Nu tror jag att du får hundratal PM till din inbox. ;)

EDIT: Jag har flyttat mitt och ditt inlägg till den här tråden.
Hoppas du har överseende med detta.
 
Last edited:

MarcusC

Medlem
Nu tror jag att du får hundratal PM till din inbox. ;)

Mm..hoppas det blir lagom....;) Behöver ett par kompetenta "personer"...;)

OBS, Om ni anmäler er, skriv vilken som är "er" hemmaflygplats som ni har närmast till och hur snabbt ni "normalt kan vara där" givetvis betoende på många faktorer.

Samt givetvis ett mobilnummer vi kan ringa.
 
Last edited:
Trevligt gjort tycker jag Marcus och roligt för de som kanske får möjligheten. :) Även om det hade varit kul är jag inte helt säker på om jag bör skicka ett PM, så mer sannolikhet åt andra som gör.
 

Traveller

Medlem
Men jag kan ju ta med mig din frakt dit jag skall.. Ska vi säga att du betalar halva min biljett i cash?? Jag åker ju ändå...
 
Toppen