Senaste nytt

Trevlig Midsommar till alla på BC.se

bL0m

Medlem
Tjena,

Vill passa på att önska en trevlig midsommar! För min del så stannar jag i Stockholm, vart firar ni övriga midsommar?

Glöm inte att smörja in er!

545090_376700645726841_1577648427_n.jpg

/Blomman
 
Last edited:

agehall

Medlem
Blir kvar hemma i Stockholm jag också. Ska klippa ängen (aka gräsmattan) på baksidan och försöka tvätta bilen idag. Blir rätt lungt ikväll eftersom jag ska iväg till DXB imorgon.
 

bL0m

Medlem
Blir kvar hemma i Stockholm jag också. Ska klippa ängen (aka gräsmattan) på baksidan och försöka tvätta bilen idag. Blir rätt lungt ikväll eftersom jag ska iväg till DXB imorgon.

Jag är allergisk mot gräs, många säger att det doftar sommar när de känner doften av nyklipptgräs. För mig är det varningsklockor som ringer :)

Hoppas du får en trevlig resa!
 

Knucket

Medlem
Sitter vid poolen på hotellet här på Kreta då det är för stora vågor för att bada i havet. Känns rätt ok att missa amatörernas afton en dag som denna. Ha så kul var än ni befinner er i världen.
 

henrik l

Medlem
Är som sagt var på Sicilien 32 grader och sol, lite lätt vind. Så lär det förbli resen av sommaren:)

EDIT: 37 grader visade termometern i bilen när jag kom till stranden vid 14. Tur att det blåste och det var kallare än normalt i vattnet. Så i genomsnitt blev det riktigt behagligt:)
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Lite förkyld och ligger i soffan. Det är antagligen kroppens sätt att reagera.
Vi ska åka till Gunnes Gård, Upplands Väsby i norra Stockholm för att fira midsommar.

Glad midsommar till alla!
 

MarcusC

Medlem
Glad Midsommar så här på midsommardagen från västkusten (Tjörn) Imorgon blir en sista minuten tur till DUS eller BRU...Hur är SN BRU att flyga med jämfört med SK&LH...får nog bli SN imorgon....!?
 
Toppen