Senaste nytt

Problem att kreditera SAS-flighter till Miles&More

ulagun

Medlem
Har haft mitt problem med att överföra mina SAS flighter till M&M. uppe tidigare, men får ingen rätsida på det.

Började 27/2 då tydligen både SAS och LH lade om sina bonussystem.
Mina travelpass poäng går bara inte att överföra. Jag har efterregistrerat mer än ett 30-tal flygningar och får svarsmail att jag icke har flugit sträckan.:confused:
Vanliga SAS-flygningar måste alltid efterregistreras för att få milesen registrerade. Gäller även hustruns M&M.

Det sorgliga är att SAS Corprate centre ( i Ö-vik) från att varit ttrevliga och tillmötesgående, trots de inte är kapabla att lösa mina problem, numera inte återkommer överhuvudtaget, eller ens besvarar mail.

Att finna någon nu levande ansvarig utanför deras sorgligt inkompetenta kundcentergrupp på LH har jag givit upp.

Vad föreslår ni?
Finns det någon bland alla er som kan ge mig ett råd ?
Är enda sättet för mig att rent fysiskt besöka respektive huvudkontor för att få fatt i någon ansvarig???
 

Roger J

Medlem
Känns som att du borde prata med Lufthansa eftetsom du vill regga till Miles & More? Låt dem ta det med SAS.
 
SAS Corporate är ju för övrigt SAS i särklass sämsta supportavdelning. Tar evigheter att få svar, om man ens får något. Senast tog det de 3 veckor för dem att berätta hur man överlåter avtal. Tråkigt illa på SAS Corporate. *slut på klagomål*

Men visst, detta borde vara något som M&M borde ta.
 
Toppen