Senaste nytt

Richard Gustavsson i intervju i tv4

Traveller

Medlem
Jag gillar Rickard, han har visioner och är inte särskilt hemlighetsfull eller frånvänd. På Pandionträffarna är han alltid rakt på och öppen. Med Rickard i spetsen för SAS så finns det faktiskt ett hopp.
 

tourist

Medlem
Fast han hävdade strax efter 8 minuter in i inslaget att SAS står sig prismässigt gentemot lågservicebolagen, eftersom de andra till skillnad från tar betalt för väskan, att sitta bredvid sin familj och kaffe och macka... :rolleyes: Jag antar att han själv inte reser i SAS Economy...
 
Eller så kan detta vara en positiv signal. När han för ett tag sedan var med i en tidningsintervjun och svarade "serverar vi inte kaffe gratis?" på just frågan varför inte kaffet var gratis har ju SAS infört detta. Så är vi lyckligt lottade bjuds det kanske på macka snart också...
 

Randy Marsh

Medlem
Fast han hävdade strax efter 8 minuter in i inslaget att SAS står sig prismässigt gentemot lågservicebolagen, eftersom de andra till skillnad från tar betalt för väskan, att sitta bredvid sin familj och kaffe och macka... :rolleyes: Jag antar att han själv inte reser i SAS Economy...
Hehe, det är en sanning med modifikation, för man får ju faktisk en macka till frukost på avgångarna före kl 9. :)
 

xvikmic

Medlem
Fast han hävdade strax efter 8 minuter in i inslaget att SAS står sig prismässigt gentemot lågservicebolagen, eftersom de andra till skillnad från tar betalt för väskan, att sitta bredvid sin familj och kaffe och macka... :rolleyes: Jag antar att han själv inte reser i SAS Economy...

Haha, jag tänkte faktiskt också på det :p.
Annars tycker jag att Rickard verkar vara en bra VD. Känns som att han är den rätta för SAS... frågan är bara om det är för sent.
 
Har Gustavson varit EBG innan han blev SAS VD? Han snackade om att under tidigare VD jobb i försäkringsbranchen flög han väldigt mycket med SAS på linjerna CPH-ARN/LHR/OSL
 
Toppen