Senaste nytt

Hertz #1 Club Gold direkt

OliT

Medlem
Det har en längre stund gått att "uppgradera" sig till Hertz #1 Club Gold i USA gratis, antingen via diverse kampanjer, eller genom att vara ansluten till program som ger gratis guldstatus.
Nu har Hertz utökat möjligheten att uppgradera sig på andra sätt än genom att kvalificera genom tre hyror till Sverige. I går (eller var det förrgår?) fick jag ett nyhetsmejl från Hertz där det, lite i skymundan, finns instruktioner för hur man går tillväga för att bli #1 Club Gold gratis.

Ni bör, om ni är intresserade, kunna följa dessa instruktioner: https://www.hertz.com/rentacar/hertzlink/index.jsp?targetPage=clubLinkSplashView.jsp

Några gratisuppgraderingar eller liknande handlar det inte om med bara vanlig #1 Gold, men det går i alla fall lite snabbare på flygplatsen, eller var det nu kan tänkas förekomma guldservice.
 

Gnopps

Medlem
I min mening är det rätt värdelöst förutom att det går lite snabbare att hämta bilen. Jag har President's Circle vilket ger mig exakt ingenting i praktiken.
 

Agö

Medlem
Upp till 25 % rabatt på bilhyra i EMEA fram till och med 15 juni 2012. Ursäkta danskan...!

Op til 25 % rabat på billeje i Europa, Mellemøsten og Afrika - som udelukkende gælder for medlemmer af Hertz.

Lej en bil hos Hertz i et af de nedenstående lande og spar op til 25 % på den normale Hertz lejepris ved at reservere din bil senest den 15. juni 2012.

Hertz EMEA kampagnen indeholder alt, hvad du kan forvente af Hertz, men med priser der overrasker.

• Reservationsperiode: Nu - 15. juni 2012
• Lejeperiode: 1 juni - 16. december 2012
 

David

Medlem
Erbjudandet till mig kom i ett mail från Flying Blue hos vilka jag inte krediterat en flight på jag vet inte hur länge... :)
 

tourist

Medlem
I min mening är det rätt värdelöst förutom att det går lite snabbare att hämta bilen.

I USA är make/maka till #1 Gold automatiskt gratis extraförare utan att ens behöva skriva under kontraktet. Det sparar oss hel del pengar och besvär. (Fast Avis/Budget/Enterprise i USA har gratis make/maka för alla kunder...)
 
tycker hertz suger getp***.....jag e president circle men det ger mig ju noll och nada annat än att det går fortare att hämta ut bilen men that´s it liksom..
 

JacobGBG

Medlem
Jag har lyckats blivit uppgraderad ett par ggr i St Louis som följd av Hertz Gold #1. Men av alla jag talat med så hör det till ovanligheterna.

Något relaterat, jag har hyrt IFAR kategori (mid-size SUV) en (1) vecka i Florida i Höst. Typ exemplet för kategorin är Toyota Rav 4. Någon som hyrt från denna kategori och har mer exemple på vilka modeller som ingår.
 
Last edited:
Toppen