Senaste nytt

Få 44.000 extra poäng i Club Carlson för en natt på Park Inn

rob74

Medlem
Checkade ut från Park Inn, Arlanda, i måndags morse. Idag trillade det in 44k...
Snabbt jobbat! :)
 

mry

Medlem
Är tveksam till att det går att kombinera Big night give away eller Park Inn kampanjen med 2for1 eller 4for2. Jag mailade CC kundtjänst och fick följande svar (de har uppenbarligen inte å,ä,ö). Dock står det ju inget om detta i villkoren för kampanjerna, vad ska man tro?

Hej,

Tack fvr ditt mail. Vi ber om ursdkt fvr det sena svaret.

Du kan inte kombinera negot annat erbjudande med Radisson Big Night Giveaway.

Tveka inte att hvra av dig om du har negra fregor.

Med Vdnliga Hdlsningar,

Niklas | Member Services Representative, Carlson Rezidor Hotels
[/I]

Kan meddela att jag fick 50 000 extrapoäng fast jag bokat 4 nätter betala för 2 erbjudandet på radisson, då borde det ju vara detsamma på park inn...
 

agehall

Medlem
Nu har det visst trillat in 44k för en natt på Park Inn Gardemoen, prismatchat till 572NOK. Ganska svårslaget måste jag säga...
 

dala

Medlem
Kan meddela att jag fick 50 000 extrapoäng fast jag bokat 4 nätter betala för 2 erbjudandet på radisson, då borde det ju vara detsamma på park inn...

Det var goda nyheter, tack för info!
 

palmen

Moderator
Jag har bokat om mina 3 nätter i Tallinn på SAS Radisson till 2 nätter istället och valt första natten på Park Inn.
Perfekt att klara av både Radisson och Park Inn kampanjen på detta.

Ble lite extra jackpott i och med att det kommit "2 nätter för 1" på Radisson som inte fanns när jag bokade från början. Sparar totalt ca 150€ på detta tillsammans med det lägre priset på Park Inn.
 

Totopez

Medlem
Flyttade mig ungefär 3 km hemifrån och bodde på Park Inn Hammarby Sjöstad med hustrun inatt, barnen hos svärföräldrarna.
Uppgraderad till business rum vid incheckning. Stort och fräscht rum med härlig utsikt över Henriksdals Reningsverk, Sicklaanläggningen och en bit av Södra länken. Frukosten helt ok, inget extra.

trevliga poäng för 1000 kr.
 

mry

Medlem
Jag tänkte bo på park inn Hammarby sjöstad igen sön-tis men de hade inga lediga rum så jag bokade på park inn vid Arlanda istället för 790 kr. Det var ju lite oklart om man fick poängen när man använde förmånen att få ett rum fast de har fullt om man bokar med än 72 timmar innan. Dessutom skulle de gå på drygt 1800 kr, man får det dyraste rummet de har då verkar det som....
 

FF#1

Medlem
Bodde på Park in Arlanda förra veckan, i samband med en tidig avgång. Inget vidare hotell men bara mina 44000 poäng kommer så var det värt det. Någon som vet om det brukar ta längre för park in än raddisson att föra in poängen?
 
Toppen