Senaste nytt

Gratis 100 ANA Mileage Club miles genom att delta i deras enkät

JacobGBG

Medlem
Lysande, nu kan man använda ANA tool utan att behöva leta upp "guiden" varje gång vars steg jag alltid lyckas glömma!
 

Jacob

Medlem
Bra tips!

Jag använder dock ANA Award search genom programmet KVS Availability Tool och då spelar det ingen roll om man har några poäng på sitt ANA konto eller inte då programmet jobbar runt den restriktion ANA satt.

Kostar lite att få tillgång till KVS, men är man intresserad av det vi håller på med är det tveklöst det kraftfullaste programmet som finns på marknaden.
 

Dr. Miles

Expert
Bra tips!

Jag använder dock ANA Award search genom programmet KVS Availability Tool och då spelar det ingen roll om man har några poäng på sitt ANA konto eller inte då programmet jobbar runt den restriktion ANA satt.

Kostar lite att få tillgång till KVS, men är man intresserad av det vi håller på med är det tveklöst det kraftfullaste programmet som finns på marknaden.

Jag hoppades att ExpertFlyer skulle bli lika kraftigt verktyg som KVS.

Jag gillade inte tillverkaren KVS(han är ocskå medlem på FlyerTalk).

När han uppgraderade KVS Tool till betald version, följde jag med. (Den tiden fick man bara se platstillgångar på revenue seats.)
Men fick jag problem när jag installerade de på två datorer och svaret som jag fick honom var ganska arrogant och bestämde jag mig att dra ur från KVS Tools helt hållet.

Det är bara synd att utveckling av ExpertFlyer är inte lika snabbt som KVS...
 

fcl

Medlem
Inte direkt en av de bäst utformade enkäter jag varit med om. Men för att kunna söka utan workaround är det värt besväret.
 

Dr. Miles

Expert
awardnexus.com använder point-system och de poäng man får varierar beroende på ditt abonnemang.

Jag använde några gånger när jag sökte oneworld award seat.
 

KVS Tool

Medlem
När han uppgraderade KVS Tool till betald version, följde jag med. (Den tiden fick man bara se platstillgångar på revenue seats.)
Men fick jag problem när jag installerade de på två datorer

We are sorry (and surprised) to learn of your disappointment with regard to the above. Having just retrieved a copy of the 2005 correspondence from the archives, we are not able to find any indication of any problems or issues whatsoever. The last communication took place on 17 Sep 2005, where you had requested a Registration Code for your new [well, by now it's probably not so new anymore :)] home PC, which was issued the same day...
confusedq.gif
 
Toppen