Senaste nytt

Prenumerera The Economist och få 15.000 EuroBonus poäng (fram till 2012-JUL-09)

Vet ej om jag är helt ute och cyklar nu. Såg ett erbjudande där man får 5000 EB poäng för €153,00 när man prenumererar på The Economist och Intelligent Life i ett år, det känns väl som en rätt bra deal nu när euron är låg?

https://www.economistsubscriptions....in_url=/banners&off2on_code=&WT.mc_id=ESEM122

Tydligen kan man få tillbaka sina återstående pengar om man inte gillar tidningarna. Står dock inget om poängen, det kan väl inte vara som så att man får dom efter ett år? Om man får poängen direkt så är det ju bara att säga upp efter ett nummer? :)
 

Senator

Moderator
Jag hoppas du dock väljer ha kvar tidningen då det är världens bästa veckotidning, och du blir nästan oslagbar i TP som flitig läsare :p

Min läser jag flitig på flyget!
 

Gnopps

Medlem
Jag hoppas du dock väljer ha kvar tidningen då det är världens bästa veckotidning, och du blir nästan oslagbar i TP som flitig läsare :p

Min läser jag flitig på flyget!
Jo jag prenumererade också innan, den är verkligen toppen. Men jag hann aldrig läsa den! Nuförtiden köper jag den är jag ska ut och resa istället.
 

airborn

Medlem
intressant att trots att EB har en kampanj nu med 40% rabatt på att köpa poäng kostar 15.000 poäng (efter rabatten) nästan lika mycket som denna tre år prenumeration...
 

Berrsus

Medlem
Kanon! Kom perfekt i tiden då min förra prenumeration ganska precis gått ut.

Väl spenderade pengar!
 

EBGGOT

Medlem
Nappade på det idag men en fråga:

Hur kan 132 euro bli: Subscription charge: SEK1550.00???? (det står ingen stans i erbjudandet att det är exkl. moms eller liknande?)

Euro kurs på: 11,742 - lite kryddat ...
 
Toppen