Senaste nytt

50% i SJ 1 klass och andra sommarerbjudanden

"Nu släpper vi biljetterna till sommarens mest populära medlemserbjudande: 50% rabatt i 1 klass till sommarsverige. Res mellan den 1 juli och 12 augusti. Rabatten gäller på SJ Snabbtåg, SJ InterCity och SJ Regional. Mellan Stockholm och Malmö kan du också åka SJ Nattåg 1 klass med 50% rabatt. Men skynda dig! Erbjudandet är mycket populärt så det kan snabbt bli fullbokat.

Ange de 8 sista siffrorna i ditt medlemsnummer som kampanjkod när du beställer. För att samla poäng på resan ska du också ange ditt medlemsnummer i fältet för kundkort. Du kan köpa max 10 enkelresor. Lägsta pris 195 kr med SJ InterCity och SJ Regional. Lägsta pris 195 kr med SJ InterCity och SJ Regional, med SJ Snabbtåg 295 kr och SJ Nattåg mellan Stockholm och Malmö, 700 kr"
 

Gnopps

Medlem
Jag försöker boka vuxen + en två-åring. Rabatten fungerar fint när det bara är en vuxen men så fort jag lägger till barnet (som väl reser kostnadsfritt?) så ökar priset. Förr har jag rest med den här rabatten med barn. Någon som vet varför det inte fungerar?
 
Toppen