Senaste nytt

BC.se Shanghai miniträff tråd

Dr. Miles

Expert
A380*G, David och jag(AHO) planerar en miniträff i Shanghai på den 12 juni då råkade det vara så att både David och jag befinner oss i Shanghai samtidigt.

Om ni har plan att besöka Shanghai 12 juni, är ni värmt välkomna till BC.se Shanghai miniträff.:)
 

David

Medlem
Attans !
Landar först den 25/6 med SK977 kl 10.40
Kan ni vänta ??

Kul att det finns ytterligare intresse av en Shanghaiträff!
AHO är dock på förbipasserande just denna dag, själv är jag iofs desto oftare i Shanghai och A380*G bor där så det kanske går att kika på ytterligare en träff. Var jag befinner mig mot slutet på juni är dock för tidigt att förutspå.
 

Dr. Miles

Expert
och det blev miniträff i Shanghai som planerat.
Tyvärr A380*G fick förhinder så blev det bara David och jag(AHO) som dök upp på The Food Central i Shanghai.

Jag fick lösa in en AHO Tea Point(Tack för teét, David.) och vi hade mycket trevlig samtal om flyg, resor och annat. :)
Shanghai träff.jpg

Tack David för du tog dig tid till miniträffen och jag hoppas det blir en ny Shanghai träff i snar framtid.
 

David

Medlem
Tack själv! Att det var möjligt att tajma din genomfart och min tjänsteresa var ju perfekt! Fick med mig ett antal mycket bra idéer på routingar och andra intressanta aspekter på resandet. Mycket trevligt och vore skoj att göra igen! Hoppas på att medverka hemma i Svedala inom inte allt för länge också. :)
 
Toppen