Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

varva77

Medlem
Har de lagt ner shoppen eller vad är det frågan om? Inte ett rätt senaste halvåret... har inte fått in en poäng. Försvinner helt plötsligt från "Missing points" men då man skall regga så hävdas det att köpet redan finns etc. Får inga mail om att köpet är genomfört heller... tycker att den var helt ok tidigare om än långt från perfekt men nu är det inget annat än garanterad frustration.
 
Jag har gjort fem köp dom senaste två dagarna.
Innan dess har jag sex köp jag bevakar och väntar på poäng för.
Jag har fem köp som ligger och väntar på "utredning" där jag har eftersökt saknade poäng.
Utöver det har jag mellan fem och tio köp där jag har fått avslag trots att jag VET att jag gått genom SAS-portalen och gjort enligt konstens alla regler.

Nu tar jag skärmdumpar på alla köp för att kunna bevisa att jag gjort som man ska, men det hjälper föga när man inte får tag på någon på SAS.

Utöver allt detta saknar jag poäng från såväl Avis-kampanjer som Club Carlson.

Med tanke på hur mycket man har förlorat på att inte göra köpen genom någon av cashback-sidorna känns det där med ekobrottsmyndigheten som en inte helt dum idé.
 
Vet inte om det här numret kommer funka... men idag när jag ringde SAS-kundservice fick jag ett nummer till SAS onlineshop. Ska tydligen gå till de som sköter sidan.

031-7008386
Öppet 9-12 mån-fre

Jag vet en som ska ringa på måndag kl 9 och kräva in sina poäng... :)

Ringde till dem men det var fel nummer. Detta är supporten för SAS EuroBonus Shop och inte https://onlineshopping.flysas.com/se
Kontaktade SAS kundtjänst igen och fick en epostadress dit jag kunde skicka mina kvitton och eurobonusnummer så skulle de kolla på det. Mailen är: ebretro@sas.se Kan ta upp till två veckor innan man får svar.
 
Ringde till dem men det var fel nummer. Detta är supporten för SAS EuroBonus Shop och inte https://onlineshopping.flysas.com/se
Kontaktade SAS kundtjänst igen och fick en epostadress dit jag kunde skicka mina kvitton och eurobonusnummer så skulle de kolla på det. Mailen är: ebretro@sas.se Kan ta upp till två veckor innan man får svar.
ebretro@sas.se är vanligtvis e-posten för att retroregga poäng från flygningar så du får inte bli förvånad om de inte kommer att hjälpa dig...
 
ebretro@sas.se är vanligtvis e-posten för att retroregga poäng från flygningar så du får inte bli förvånad om de inte kommer att hjälpa dig...

Ja, anade att det var så. Men ja, värt ett försök antar jag. Inne på 4 månader utan svar från vanliga kontaktformuläret. Enligt kundtjänst skulle han skriva en rapport om att ingen svarade på det kontaktformuläret. Har inte så höga förhoppningar på att få in mina poäng, snart 1 år gamla köp som inte gått igenom än...
 

Vic

Medlem

flonken

Medlem
Supporten har slutat svara på mina mail nu. Jag har varit på dom var 14'e dag sen i sommras angående 5 köp på City Gross som jag saknar poäng från. Det är ca 1000 poäng per köp, det skulle vara fint att släppa detta case.

Även Gymgrossisten som alltid har gett poäng direkt har inte registrerats som det ska. Får väl vänta 8 veckor på att skicka in reklamationen.

Köpte linser idag från Lensway, får se om jag ser röken av poängen från det köpet..
 

hallgren

Medlem
Så här fort har det aldrig gått förut. Handlade på cdon för en timme sedan, och nu kom ett mail från SAS om att poängen är på väg in på mitt konto.
 
Toppen