Senaste nytt

100% EuroBonus poäng på alla Estonian Air ekonomiklass biljetter

Hej,
fick idag följande Tweet från SAS Eurobonus...

2012-05-31 22-27-26.png

--
Originalrubrik: Estonian Air och Eurobonus
Ändrad av AHO
 
Last edited by a moderator:

Dr. Miles

Expert
Hej Tommy
Jag har ändrat rubriken så att andra kan hitta relevant information lätt.

Hoppas du har överseende med detta.
 

palmen

Moderator
Men vafan, jag som ska flyga med dom om ca 1 månad och tog en dyrare bokningsklass för att få 100% intjäning istället för 25%. Sometimes you win, sometimes you lose.
 

Palazzi

Medlem
Helt fantastiskt! Man kommer alltså kunna få in 3.500poäng för 1.100kr ARN-TLL-TBS om man man bokar lååångt innan :)

Nu samlar jag tyvärr inte till EBB, men ändå roligt.
 

Kricka

Medlem
Kan vara en bra MR för EBG att flyga till TBS ! Passa på att äta det goda
ostbrödet Khachapuri när man ändå är på plats.
 

erc

Medlem
Klargörande. Innebär 100% en poäng per mile? Eller är det 100% av uppgifterna i någon tabell?

På Estonian Airs webbsida On Estonian Air flights – Collecting EuroBonus points – Loyalty programme – Estonian Air listas poängintjäningen till EB så här:

Tartu, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Copenhagen, Oslo, Stockholm, Riga, Trondheim, Vilnius: 500 poäng i Economy

Amsterdam, Brussels, Hanover, Kiiev, London, Moscow, Paris, St Petersburg, Vienna: 1000 poäng i Economy

Nice, Venice, Tbilisi: 1500 poäng i Economy

Stämmer hyfsat med GCM's miles.

OSL-TLL-TBS som jag ska flyga i höst lär ju då inbringa 4000 poäng för t/r. Mycket poäng för 1500 kronor...

Nice och Venedig är ju minst lika trevliga destinationer för framtida MR's. :)
 

Palazzi

Medlem
Klargörande. Innebär 100% en poäng per mile? Eller är det 100% av uppgifterna i någon tabell?

På Estonian Airs webbsida On Estonian Air flights – Collecting EuroBonus points – Loyalty programme – Estonian Air listas poängintjäningen till EB så här:

Tartu, Helsinki, Joensuu, Jyväskylä, Kajaani, Copenhagen, Oslo, Stockholm, Riga, Trondheim, Vilnius: 500 poäng i Economy

Amsterdam, Brussels, Hanover, Kiiev, London, Moscow, Paris, St Petersburg, Vienna: 1000 poäng i Economy

Nice, Venice, Tbilisi: 1500 poäng i Economy

Stämmer hyfsat med GCM's miles.

OSL-TLL-TBS som jag ska flyga i höst lär ju då inbringa 4000 poäng för t/r. Mycket poäng för 1500 kronor...

Nice och Venedig är ju minst lika trevliga destinationer för framtida MR's. :)

Det är nog enligt tabell...det brukar ju vara Eurobonus-praxis :).

Nice och Venedig är också trevligt :). Nu börjar jag tveka vilket FFP jag ska använda.. Har hållit Miles & Smiles som favorit, men nu börjar Eurobonus verkligen utmana..

Jag som bor i Italien kan ju flyga VCE-TLL-TBS T/R för 2000kr och inkassera 6.000poäng!!
 
Toppen